  • 1. Data: 2010-06-19 07:14:55
    Temat: Tuner PACE PVR 500 GB cyfry
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Czy u Was też EPG działa tak strasznie powoli??
    Po naciśnieciu pilota czasami kilkanaście sekund szuka inforamcji. Czy to
    kwestia że dopiero od wczoraj działa i musi coś sobie zassać dodaktowo czy
    ten typ tak ma?
    Nie wspomne ze pierwszy otrzymany nie chciał współpracować z SONY przez HDMI
    :)
    Po za tym trochę bardziej przyjemniejsze menu i mniejsza obudowa. Dobry
    pomysł ze slotem karty na boku
    Za free przez cały okres umowy uważam że rewelacyjna sprzęt i oferta. Co
    wynegocjowałem jeszcze przy przedłużeniu umowy w napisze nowym wątku jak już
    dojdzie umowa do podpisu :))
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-06-19 10:29:47
    Temat: Re: Tuner PACE PVR 500 GB cyfry
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Za free przez cały okres umowy uważam że rewelacyjna sprzęt i oferta. Co
    > wynegocjowałem jeszcze przy przedłużeniu umowy w napisze nowym wątku jak

    Ten tuner jest potwornie wolny w ogole - ma dwie zalety, podwojna glowica i
    mozliwosc cofania. Za ta kase (allegro, ale raczej utrata gwarancji) nie ma
    konkurencji.

  • 3. Data: 2010-06-19 11:17:04
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-19 09:14, glang pisze:
> [...]
    > Za free przez cały okres umowy uważam że rewelacyjna sprzęt i oferta. Co
    > wynegocjowałem jeszcze przy przedłużeniu umowy w napisze nowym wątku jak

    tuner świetny, chcac kupić o takich cechach koszt ok 2000 zł - soft
    Cyfry do niego kiepski,

    zalety;

    - dwie głowice (niestety marna czułość)
    - tuner dvb-t
    - timeshifting
    - male rozmiary
    - duży dysk
    - relatywnie cichy

    o wadach poczytaj na satkurier, jest wątek majacy kilkaset wpisów.

    Ja jestem zadowolony

  • 4. Data: 2010-06-19 11:24:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ApanasBudriszko" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tuner świetny, chcac kupić o takich cechach koszt ok 2000 zł - soft

    Przesada.

  • 5. Data: 2010-06-19 12:04:01
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-19 13:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "ApanasBudriszko" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przesada.

    tak ? wskaż proszę tuner który kosztuje mniej i ma:

    - podówjną głowicę
    - tuner dvb-t
    - dysk 500GB

  • 6. Data: 2010-06-19 14:46:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > tak ? wskaż proszę tuner który kosztuje mniej i ma:
    >
    > - podówjną głowicę
    > - tuner dvb-t
    > - dysk 500GB

    Sa, szukaj - google twoim przyjacielem. Dodam, ze chyba me ma na rynku
    rownie wolnego dziada.

  • 7. Data: 2010-06-19 20:34:32
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-19 16:46, Ghost pisze:

    > Sa, szukaj - google twoim przyjacielem. Dodam, ze chyba me ma na rynku
    > rownie wolnego dziada.

    jakoś innej odpowiedzi się nie spodziewałem