  • 11. Data: 2010-06-24 09:02:42
    Temat: Re: Koniec telewizyjnej dobranocki?
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/24/2010 7:47 AM, spammtrapp pisze:

    > Teleranek niech tez zlikwiduja :)

    To jest żart? Prawda? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 12. Data: 2010-06-24 09:33:57
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-06-24 10:06, Cavallino pisze:
    > TV Puls też jest w powietrzu.

    Gdzieniegdzie.

  • 13. Data: 2010-06-24 09:36:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@...necie> napisał w wiadomości

    > Gdzieniegdzie.

    Na razie.
    Docelowo w większości.

  • 14. Data: 2010-06-24 09:37:11
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-06-24 11:02, Dariusz Zygmunt pisze:

    > To jest żart? Prawda? ;-)

    Niestety tak :)

  • 15. Data: 2010-06-24 09:55:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-06-24 11:02, BoDro pisze:
    > http://wyborcza.pl/1,76842,8050435,Telewizja_bierze_
    na_duze_kolo.html

    > ale wysokiej klasy kosumenta trzeba sobie wyhodować od maleńkości...

    dawno mówiłem, by ten b....del sprywatyzować - reklam dożo nie
    przybędzie, treść się poprawi i nie będzie obowiązku płacenia.

    swoją drogą nie wiedziałem, że z ludzi można robić takich kretynów
    by zarobić na swoje pensje.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 16. Data: 2010-06-24 10:11:04
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-06-24 07:28, pawell32 pisze:
    > co się dziwisz? jest kilka/kilkanaście programów gdzie bajki
    > lecą na okrągło. Nasze pokolenia czekały na bajkę, bo innych
    > nie było. dziś oglądają je na okrągło, więc po co czekać na tę jedną?

    A misja tv publicznej? ;) Z tego co widzę, to bajki o 19-tej na TVP1
    były dość starannie dobierane, nie było przemocy, miały jakiś morał,
    czegoś uczyły. Smutne:(

  • 17. Data: 2010-06-24 10:22:49
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-06-24 07:22, BoDro pisze:
    > "Koniec telewizyjnej dobranocki? Od kilku lat widownia programu
    > topnieje. Bajki w TVP 1 ogląda już tylko co dziewiąty maluch. Zdaniem
    > ekspertów telewizja stoi przed decyzją o likwidacji legendarnego pasma"

    Najpierw Telewizja Edukacyjna ( wtorki i piątki? ) potem "Wielka Gra",
    teraz "Dobranocka" Krótki komentarz: kurwa mać!!!

  • 18. Data: 2010-06-24 10:32:14
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/24/2010 11:37 AM, spammtrapp pisze:

    > Niestety tak :)

    Tzn. ja wiem że Teleranek zlikwidowano już parę miesięcy temu więc
    żartem był czas przyszły którego użyłeś - tak? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 19. Data: 2010-06-24 11:54:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-06-24 12:22, Tomaszek pisze:

    > Najpierw Telewizja Edukacyjna ( wtorki i piątki? ) potem "Wielka Gra",

    z tego co widziałem wielka gra powróciła na ekrany

  • 20. Data: 2010-06-24 12:08:21
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-06-24 13:54, pawell32 pisze:

    > z tego co widziałem wielka gra powróciła na ekrany

    Kiedy jest emitowana?