  • 1. Data: 2010-06-24 08:36:26
    Temat: Reklamy ciszej - #2
    Od: a...@p...pl

    nie chce mi sie czytac o CocaColi i innych produktach.

    A co do glosnosci reklam, to ja zauwazylem, ze jest ciszej, ale jak
    czasami "pierd....." reklama - w trakcie bloku, to musze szybko szukac
    pilota. Czyli wniosek, ze mechanizm jest nie do konca skuteczny.

    Wg mnie w trakcie programu/filmu - dzwiek leci oryginalny (bo nie
    byloby slychac wybuchow....i innych gwaltownych sytuacji), a w trackie
    reklam nie powinno sie dopuszczac do gwaltownych skokow - przed emisja
    reklam dzwiek usredniony wszystkich emitowanych reklam (wchodzi do
    kompresora dynamiki)

    No chyba, ze to co jest teraz to sa jeszcze proby....ciepliwosci
    widzow.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-06-24 08:48:45
    Temat: Re: Reklamy ciszej - #2
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-06-24 10:36, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > kompresora dynamiki)
    >
    > No chyba, ze to co jest teraz to sa jeszcze proby....ciepliwosci

    chyba tak. ja w pierwszy dzień byłem miło zaskoczony, ponieważ
    nie musiałem sięgać po pilota, ale po dłuższej obserwacji
    jednak się różnią głośnością.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-06-24 08:51:26
    Od: PaPi <...@...3>

    > chyba tak. ja w pierwszy dzień byłem miło zaskoczony, ponieważ
    > nie musiałem sięgać po pilota, ale po dłuższej obserwacji
    > jednak się różnią głośnością.

    A czy ktos z posiadajacych dostep do tunerow na linuxie moglby pokusic
    sie o analize merytoryczna ?
    Tj. zapis dzwiekowy przed blokiem reklamowym i w jego trakcie z
    porownaniem natezenia ?

  • 4. Data: 2010-06-24 16:15:56
    Od: Mane <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-24 10:51, PaPi pisze:

    > A czy ktos z posiadajacych dostep do tunerow na linuxie moglby pokusic
    > sie o analize merytoryczna ?

    Po co odrazu tuner na linuxie?
    Wystarczy zwykly tuner z mozliowoscia nagrania i wyciągniecia materialu.
    Nagrac i sciezke audio wrzucic w jakis edytor dzwieku.

  • 5. Data: 2010-06-24 16:23:06
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Mane" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po co odrazu tuner na linuxie?
    > Wystarczy zwykly tuner z mozliowoscia nagrania i wyciągniecia materialu.
    > Nagrac i sciezke audio wrzucic w jakis edytor dzwieku.

    Też komplikujesz ;)
    Do dźwięku wystarczy zwykła karta dźwiękowa i wyjście liniowe lub
    słuchawkowe z TV/tunera.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 6. Data: 2010-06-25 07:43:27
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > A co do glosnosci reklam, to ja zauwazylem, ze jest ciszej, ale jak
    > czasami "pierd....." reklama - w trakcie bloku, to musze szybko szukac
    > pilota. Czyli wniosek, ze mechanizm jest nie do konca skuteczny.

    nie jest ciszej ani troche, przecież to słychać gołym uchem :)
    Ale to prawda że jedna reklama potrafi być głośniejsza od innej.

  • 7. Data: 2010-06-25 11:02:32
    Od: "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl>

    Nie po to ,płacą ciężkie pieniądze za reklamy, abyście sobie przy nich spali
    !!!
    Macie się w tym czasie obudzić (wkurzenie mile widziane) i mózg zakodował
    produkt reklamowany !

  • 8. Data: 2010-06-25 17:57:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Ferdek_1* napisał(-a):

    > Nie po to ,płacą ciężkie pieniądze za reklamy, abyście sobie przy nich
    > spali !!!

    Jak nie śpię, to przełączam. Efket ten sam, czyli żaden :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2010-06-25 20:30:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...

    >nie jest ciszej ani troche, przecież to słychać gołym uchem :)

    Jest ciszej, przecież to słychać gołym uchem :)

  • 10. Data: 2010-06-28 11:32:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mamut wrote:

    > nie jest ciszej ani troche, przecież to słychać gołym uchem :)
    > Ale to prawda że jedna reklama potrafi być głośniejsza od innej.

    jest zabawnie niektóre reklamy są ciche a czasem sie traifą jakaś wyjąca
    zaraza, np reklamy cholernych farb Nobiles