  • Data: 2012-05-27 17:14:33
    Temat: Re: Koniec telefonów w dostępie radiowym w TP
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Atlantis" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4fc23312$0$1295$65785112@news.neostrada.pl...

    > A myślisz, że nie próbowałem zabrać głosu, nie przywoływałem tego faktu i
    > nie przypominałem formułki na zależność natężenia pola od odległości? ;)
    > Miałem nadzieję, że znajdę poparcie w obecnych na sali przedstawicielach
    > grona nauczycielskiego. Ale gdzie tam... Jedna z nauczycielek powiedziała
    > nawet, że się mylę, bo "ona gdzieś przeczytała", że te wieże jednak są
    > szkodliwe. Mam wrażenie, że nie

    A we w maglu wisiało, jak sołtysowa napisała :P

    > miała na myśli żadnego recenzowanego czasopisma naukowego. :)

    Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się pewien grupowicz, z innej grupy
    (p.m.elektronika, tam się przetacza ciekawa dyskusja...) - Szczepan Białek.
    Pan napisał, pani przeczytała... Krótkofalowcy też się z nim bili. Czego się
    można dowiedzieć - że w mikroweli siedzi megatron... A o, znalazłem w
    archiwum, bez komentarza...
    Dla mnie podobny poziom - równie niski pod mulistym dnem....