  • Data: 2012-05-27 23:15:41
    Temat: Re: Koniec telefonów w dostępie radiowym w TP
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Jablonski <g...@i...com> writes:

    > Z tego co ja wiem, to właśnie składało się 16 K + 32 K, przy czym 32 K
    > to były, przynajmniej na początku, działające połówki częściowo
    > uszkodzonych kości 64 K.

    Na początku tak było (tzn. w modelach 48K, bo były także 16k). Chwilę
    później były takie, w których były pamięci 64k (8 * 4164 zamiast
    16 scalaków).

    Z tym że teraz to już nie jestem pewien czy to były wciąż wersje 48K,
    czy też to były już produkcje Amstrada. Ale chyba nigdy nie rozbierałem
    takiego "by Amstrad" (nie jestem pewien) więc skąd bym to wiedział.

    Chyba że może to były (przerobione?) wersje 16K? Nie pamiętam już czy
    dałoby się je łatwo przerobić (wersje 16K były na początku) - kwestia
    jednej linii adresowej pewnie.
    Ew. to mógł być Timex. Teoretycznie jest też szansa, że tam było 16
    scalaków, a 4164 robiły jako 4132H/L.
    --
    Krzysztof Halasa