  • Data: 2012-05-27 17:45:46
    Temat: Re: Koniec telefonów w dostępie radiowym w TP (uwaga, słownictwo - A.)
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (zanim przeczytają to dzieci - niech to ocenzurują rodzice)
    Użytkownik "Atlantis" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz... To jeszcze nic - mnóstwo domów w okolicy jeszcze pokryta
    > eternitem. Mnóstwo ludzi wypala paczkę papierosów dziennie. Ale jakimś

    Ale to nie fale radiowe :P Papierosy - jarałem do 60 dziennie. Rzuciłem z
    dnia na dzień, dokładnie za miesiąc mija 18 lat.

    > cudem to nagle komórka (a właściwie BTS) są dla nich zagrożeniem numer
    > jeden. Nie ma znaczenia fakt, iż szkodliwości dwóch pierwszych czynników
    > dowiedziono naukowo.

    Ale to wiesz, suńsiat pali ji pije, na eternicie koty sie piepszom i som
    zdrowe, a te fale, to panie ruja, porubstwo, sodoma-i-gomora.

    > A, i jeszcze jeden powalający argument zawsze pada w takich sytuacjach.
    > Naukowcy są opłacani przez wielkie korporacje handlujące komórkami.

    Żeby tylko

    > Chciałbym zobaczyć taką korporację, która była w stanie skorumpować
    > uczonych na wszystkich większych uniwersytetach na świecie. Chciałbym

    Każda dowolna pewnie :P

    > zobaczyć korporację, która drogą łapówek jest w stanie cenzurować
    > publikacje i zawczasu reagować, gdy jakaś inna grupa badaczy zabierze się
    > za sprawdzanie i krytykę wniosków poprzedników. ;)

    Ludzie wiedzom lepjej :P

    > Ale tak to jest niestety - przeciętny Polak nie ma zielonego pojęcia o
    > metodzie naukowej...

    Wracając do rzeczywistości - cóż, łatwiej się słucha pierdolenia sołtysowej
    w maglu, niż rzeczowych arumentów. Wysuwam śmiałą tezę, wręcz może
    obrazoburczą - bo nałukofcy, to ONI, a sołtysowa to MY. A co nie nasze, to
    wrogie i zniszczyć trza... To ta(ka) sama grupa, co uważa, że wsiąść za
    fajerę po pijaku (1...n promili), to przecież co to takiego (a później
    płacz, gdy pijak matkę/żonę/dziecko rozjedzie i tu znów podział - jak obcy,
    to chuj mu w dupę, jebać, kara śmierci, ale jak to ktoś ze wsi, to wypadek,
    to niechcący, to wybaczyc mu), a policjant, który nakłada mandat, to chuj,
    menda, pies, który się przyperdala do biednego pana kierofcy. Bo znowu -
    podział na MY i ONI.
    Tylko świat jednak idzie dalej, GSMy pozakładają w sąsiednich wsiach (zaraz
    coś napiszę o faktach dokonanych), tu i ówdzie kasiorka do gminy spłynie.
    Zaprzańcy (nienajlepsze słowo, ale od zapierania się postępowi) nagle się
    skapują, ze wszyscy inni mają to, co i tak nieuniknione i mają z tego jakieś
    pieniądze, a Taplary (nawiązuję do "Konopielki") nie... Inna rzecz -
    charakterystyka promieniowania anteny - antena na moim bloku wali w dom
    sąsiada, antena na domu sąsiada wali w mój dom, takiej świadomości wielu już
    nie ma. Można pokazać takim niechętnym "paczta chopy, komury som w tamtej
    wsi i wam walą po oknach, a jakbyście wy mieli, to wy im byście po oknach
    walili". Oczywiście pojęcia takie, jak charakterystyka promieniowania
    anteny, antena sektorowa, itd., to pojęcia bardziej abstrakcyjne, niż wiara
    w Boga...
    Dobra panie, kończem, bo szfagier idzie z widłami na te komurki i ja ide z
    nim :P

    (orty oczywiście celowe, dla ubarwienia przekazu, słownictwo, to nie
    przecinek, ale podbarwienie emocjonalne, jako także ubarwienie przekazu)