  • Data: 2011-03-22 18:45:53
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "tl" <t...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:imamnq$vld$1@news.onet.pl...

    > W zasadzie podsumował to Andrzej.

    W bardzo nieprzemyślany sposób.

    > Dodam jeszcze, że jak ktoś zadzwoni do Ciebie z informacją o stracie
    > to wg. Twoich rozważań operator powinien Tobie dopłacać bo otrzymałeś info
    > o wartości ujemnej ;-)

    To nie są moje rozważania.

    > To już są wartości dodane , a nie obiad sam w sobie czyli posiłek dla
    > zaspokojenia podstawowych potrzeb żywego organizmu.

    Mówiąc "obiad w restauracji" również nie miałem na myśli samego
    faktu dostarczania do organizmu kalorii... Mimo to Ty sprowadziłeś
    to do fizjologicznego jedzenia, tymczasem obiad jest czymś więcej.

    > Jak to mawia Waldek - wujek gógiel mi podesłał :
    > http://wyborcza.pl/1,76842,9282481,Dziurawe_drogi_na
    _Zachod.html

    Dzięki. Po co miałbym się wysilać skoro wiedziałem że Ty mi go podasz? ;-)