  • Data: 2011-03-23 16:27:32
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 09:32:59 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie ignoruje niczego - po prostu umiem tych dwu rzeczy odróżnić.
    > Innymi słowy: samo przekazanie głosu NIE MA DLA MNIE ŻADNEJ WARTOŚCI
    > jeśli nie niesie ze sobą treści. To treść wyznacza wartość rozmowy,
    > połączenia.

    Bełkoczesz.

    > Połączenie telefoniczne jest tylko narzędziem do łączenia ludzi, samo w
    > sobie

    A teraz czytaj uważnie: płacisz operatorowi określoną kwotę za minutę
    udostępnienia ci tego narzędzia.

    > nie mającym dla mnie odrębnej wartości. Pytanie o to jaką wartość ma dla
    > mnie
    > minuta połączenia jest pozbawione sensu jeśli nie uwzględni się w nim
    > wartości
    > rozmowy jaka w czasie tej minuty miała miejsce.

    To nie jest temat na tą grupę. pl.sci.psychologia albo pl.sci.filozofia
    będą odpowiedniejsze. Trafisz sam czy stawić ci FUT?

    > Wytłumacz mi zatem jak Ty wyceniasz minutę połączenia z rozróżnieniem
    > samego połączenia od wartości rozmowy.

    Uważaj teraz: minuta połączenia kosztuje mnie pewną określoną liczbę
    groszy, niezależnie czy dzwonię do córki, do pracy, czy zresztą
    gdziekolwiek.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.