  • Data: 2011-03-22 20:36:34
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    news:imavoj$5ue$1@news.onet.pl...

    > Pay per Info :-P

    Musicie się zgrywać bo przecież nie możecie mieć obaj aż
    tak niskiego IQ aby nie zauważać, że każda rozmowa ma
    inną wartość jeśli mielibyście postawić przy każdej z nich cenę...

    Załóżmy że przy cenie 5 groszy za minutę wykonałbyś
    w miesiącu 100 rozmów trwających średnio 5 minut każda.
    Niektóre rozmowy które mógłbyś wykonać nie wykonałeś,
    powstrzymałeś się, bo uznałeś że nie warto wydać 25 groszy
    na jakąś trywialną sprawę która może poczekać aż wrócisz
    do domu i się z domownikiem spotkasz. Teraz operator
    zwiększa koszt minuty do 50 groszy. Sądzisz że wykonasz
    więcej dłuższych rozmów? Czy może mniej rozmów i będą one
    krótsze? Co się stanie gdy operator obniży cenę minuty do 1gr?
    Czy przy cenie 50gr za minutę w ogóle przestaniesz używać
    telefonu bo wartość połączenia dla Ciebie to tylko te 7gr nie
    zależnie od sprawy jaką masz do omówienia? Czy przy cenie
    1gr będziesz przedłużał każdą rozmowę do 7 minut aby
    dopełnić zapłatę do przysługującego operatorowi 7gr
    według Twojej własnej oceny wartości?

    p.s. Zanim Andrzejku znowu palniesz coś nieprzemyślanego
    zastanów się troszkę dłużej, nie zrujnuj mojej wiary w ludzką
    inteligencję, proszę...