  • Data: 2011-03-23 14:32:59
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:x0nb81uczhcs$.ttsqcyi7wdcw.dlg@40tude.net...

    > Bredzisz. A raczej konsekwentnie ignorujesz różnicę między wartością
    > usługi
    > przekazania twojego głosu przez sieć telekomunikacyją przez okreslony
    > czas,
    > a wartością tego, co chcesz powiedzieć. To pierwsze jest tematem tej
    > grupy,
    > o tym drugim powinieneś rozmawiać raczaj na pl.sci.psychologia.

    Nie ignoruje niczego - po prostu umiem tych dwu rzeczy odróżnić.
    Innymi słowy: samo przekazanie głosu NIE MA DLA MNIE ŻADNEJ WARTOŚCI
    jeśli nie niesie ze sobą treści. To treść wyznacza wartość rozmowy,
    połączenia.
    Połączenie telefoniczne jest tylko narzędziem do łączenia ludzi, samo w
    sobie
    nie mającym dla mnie odrębnej wartości. Pytanie o to jaką wartość ma dla
    mnie
    minuta połączenia jest pozbawione sensu jeśli nie uwzględni się w nim
    wartości
    rozmowy jaka w czasie tej minuty miała miejsce.

    Wytłumacz mi zatem jak Ty wyceniasz minutę połączenia z rozróżnieniem
    samego połączenia od wartości rozmowy.