  • Data: 2011-03-23 12:47:03
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "tl" <t...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:imcbuo$gie$1@news.onet.pl...

    > Wiesz, jak na razie jesteś jedynym interpretującym w ten sposób moje
    > pytanie. Zresztą ta interpretacja , odnosząca się jedynie do stanów
    > emocjonalnych, nie zawiera się w tematyce tej grupy dyskusyjnej. EOT

    Nie pozostawiłeś wiele do interpretacji...
    Zapytałeś wprost: "A ile dla Ciebie jest warta minuta połączenia".
    Jak można to inaczej interpretować? Wytłumacz mi...

    Nie odnoszę się jedynie do stanów emocjonalnych.
    Wartość rozmowy nie musi mieć nic z tym związku.

    Inną wartość będzie mieć rozmowa w której zdzwonisz do swojego
    adwokata z pytaniem o poradę prawną a inną będzie mieć rozmowa
    z dzieckiem o tym jak mu poszło w szkole, jeszcze inna z kumplem
    któremu się nudzi w korku i zadzwonił "aby sobie pogadać"...

    Powtarzam pytanie:
    WSZYSTKIE rozmowy mają dla Ciebie taką samą wartość?