  • 1. Data: 2011-10-26 10:41:21
    Temat: Koniec lamania patentu na ulubiona gre iPhoniarzy
    Od: atm <...@v...pl>

    Najbardziej popularna gra "Slide to unlock" zostala opatentowana:
    http://gizmodo.pl/gadgets/30991/przesun_aby_odblokow
    ac_opatentowany_przez_apple.html

  • 2. Data: 2011-10-26 11:20:54
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci news:j88o4k$hhc$1@news.onet.pl...
    > Najbardziej popularna gra "Slide to unlock" zostala opatentowana:
    > http://gizmodo.pl/gadgets/30991/przesun_aby_odblokow
    ac_opatentowany_przez_apple.html

    Nastepny krok: opatentowanie kierowania wzroku na japcoka przez szybe sklepowa.
    Funkcjonalnosc mozliwa wylacznie po wczesniejszym wykupieniu specjalnej licencj
    dostepowej iEye.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 3. Data: 2011-10-26 11:49:34
    Od: z <z...@g...pl>

    atm pisze:
    > Najbardziej popularna gra "Slide to unlock" zostala opatentowana:
    > http://gizmodo.pl/gadgets/30991/przesun_aby_odblokow
    ac_opatentowany_przez_apple.html

    Czy na prawdę lemingi nie widzą że to jest chore? Wieki temu ludzie to
    już wymyślili. Co będzie następne? Koło?

  • 4. Data: 2011-10-26 12:07:55
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 26-10-2011 12:41, atm rzecze:
    > Najbardziej popularna gra "Slide to unlock" zostala opatentowana:
    > http://gizmodo.pl/gadgets/30991/przesun_aby_odblokow
    ac_opatentowany_przez_apple.html

    http://funny-pictures-blog.com/wp-content/uploads/20
    11/09/slide-to-unlock.jpg

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2011-10-26 12:08:00
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-26 13:49, z wrote:
    ac_opatentowany_przez_apple.html

    > Czy na prawdę lemingi nie widzą że to jest chore? Wieki temu ludzie to
    > już wymyślili. Co będzie następne? Koło?

    Jesli system pozwoliby Ci na czyms takim zarobic pewnie rowniez
    skorzystalbys z takiej okazji? :]
    Inny fajny numer to duze dochody Microsoftu zwiazane z Androidem.
    Nic nie robia a tluka kasiorke na patentach wlasnie.

  • 6. Data: 2011-10-26 12:17:19
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 26-10-2011 13:49, z rzecze:

    > już wymyślili. Co będzie następne? Koło?

    Ależ koło już opatentowano. W 2001, w Australii.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 7. Data: 2011-10-26 12:19:54
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 26-10-2011 14:17, Dominik & Co rzecze:

    > Ależ koło już opatentowano. W 2001, w Australii.

    Sznurek:
    http://pericles.ipaustralia.gov.au/aub/pdf/nps/2002/
    0808/2001100012A4/2001100012.pdf

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 8. Data: 2011-10-26 13:32:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Dominik & Co" <d...@c...invalid> wrote in message
    > W dniu 26-10-2011 14:17, Dominik & Co rzecze:

    > Sznurek:
    > http://pericles.ipaustralia.gov.au/aub/pdf/nps/2002/
    0808/2001100012A4/2001100012.pdf

    To jest jakieś niepoważne... rozumiem, że Australia będąc
    na końcu świata w tyle za resztą może być trochę opóźniona,
    ale w 2001 chyba urządzenia z kołem były znane i powszechne??
    Nikt nie przywiózł tam z Europy żadnego roweru? :-)))

  • 9. Data: 2011-10-26 13:49:49
    Od: z <z...@g...pl>

    atm pisze:
    > Jesli system pozwoliby Ci na czyms takim zarobic pewnie rowniez
    > skorzystalbys z takiej okazji? :]

    Nie ma co tego burdelu usprawiedliwiać, przymykać oko i liczyć na to że
    i mnie się uda tylko trzeba to zmienić.
    Ochrona powinna istnieć ale nie powinna prowadzić do takiego absurdu.
    Niedługo nie będzie można już nic nowego skonstruować bo a nuż jest
    patent i albo sąd albo haracz.

  • 10. Data: 2011-10-26 17:43:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > Ochrona powinna istnieć ale nie powinna prowadzić do takiego absurdu.
    > Niedługo nie będzie można już nic nowego skonstruować bo a nuż jest patent

    Sam sobie przeczysz... skoro jest już czyjś patent to znaczy że
    Twoja konstrukcja nie jest wcale taka nowa jak Ci się wydaje.