  • 1. Data: 2011-10-25 20:02:45
    Temat: Gwarancja/niezgodność
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Witajcie,

    Dziś mój HTC wyzionął ducha, zawiesza się w momencie startu na logo
    operatora. Cóż, nie będę grzebał w telefonie zakupionym w lipcu tego roku w
    Plusie w ramach Programu Wymiany Aparatów. Niestety na fakturze nie są moje
    dane, czy w związku z tym mogę go zareklamować z racji niezgodności towaru z
    umową, czy pozostaje jedynie gwarancja? Jeśli to drugie, to jak to się
    dzieje w Plusie? Zanosi się do salonu, czy raczej załatwiać przez infolinię
    HTC?

    Z góry dziękuję za sugestie
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne: