  • Data: 2020-02-05 21:34:55
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Ale jakby ci padl np czytnik DVD, a w miedzyczasie powstal nowy
    > stardard, a Ty masz duzo plyt ?

    Nie mam żdnych płyt. Tzn. mam sporo, wrzuciłem na domową macierz RAID,
    a nośniki poszły do kubła. Optyczny sposób przechowywania informacji od
    dwóch dekad nie ma sensu.

    > Zablokowanie dystrybucji tez nie takie proste, patrzac na Aliexpres.

    Nadepniesz komuś dużemu na odcisk i się zdziwisz. Nie bój, już coś
    świetnie opłacane papugi wymyślą. :-]

    > Ale zauwaz, ze Unia powolutku cos takiego wprowadza.

    Właśnie tego "powolutku" nie rozumiem. Prostownika synchronicznego nie
    wymyślono wczoraj, przetwornicy rezonansowej też nie.

    Pozdrawiam, Piotr