  • Data: 2020-02-06 09:15:24
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Dziwne. Czemu mialoby brzmiec gorzej niz naturalnie ?

    Większa wierność nie zawsze jest tożsama z lepszą percepcją. Z portretu
    malowanego przez Firmę Portretową Witkacego można wyczytać więcej, niż
    ze zdjęcia portretowanej osoby. Choć to drugie jest bardziej naturalne
    i szczegółów ma więcej. Z przekazem dźwiękowym może być podobnie jak z
    wizualnym.

    > Zreszta przyszla era UKF FM, Hi-Fi i nikt nie narzekal na zbyt duze
    > pasmo.

    Nikt?! Ja z początków tej ery pamiętam takich, co gdy tylko się dało,
    przykręcali wysokie i niskie tony, by upodobnić dźwięk do transmisji
    AM, do której byli przyzwyczajeni. W ten sposób lepiej im się słuchało.

    Jarek

    --
    Nie jest to przyjemność duża
    Cały dzień malować stróża