  • 51. Data: 2010-05-24 08:26:10
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-24 08:05, januszek pisze:
    > Są dwa, VAT lokalny stanowy i VAT federalny ;)
    Jesteś pewien, że VAT, a nie dochodowy? Rzucisz jakimiś procentami?

    Maciek

  • 52. Data: 2010-05-24 08:34:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciek napisał(a):

    > Jesteś pewien, że VAT, a nie dochodowy? Rzucisz jakimiś procentami?

    Fakt. Pomylilem VAT z tzw Sale tax. Mea Culpa.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 53. Data: 2010-05-24 08:50:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-24 10:34, januszek pisze:
    > Fakt. Pomylilem VAT z tzw Sale tax. Mea Culpa.
    No właśnie. Czyli biorąc pod uwagę nasz VAT 22% i dochodowy 18% w
    stosunku do ich dwóch podatków dochodowych w sumie rzędu 10% widać już
    pierwsze różnice w cenach.

    Maciek

  • 54. Data: 2010-05-24 09:34:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciek napisał(a):

    > No właśnie. Czyli biorąc pod uwagę nasz VAT 22% i dochodowy 18% w
    > stosunku do ich dwóch podatków dochodowych w sumie rzędu 10% widać już
    > pierwsze różnice w cenach.

    Do tego tam jest jeszcze tak, ze jak kupujesz np w sklepie internetowym
    w innym stanie to stanowego sale tax nie placisz.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 55. Data: 2010-05-24 09:42:08
    Od: "Jan P. Ciecinski" <s...@o...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Strachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    Ciach ...

    ... wytrzeć
    > część klawiszy ...

    Witam!
    Proszę o podanie nazwy producenta i modelu, gdzie po kilku dniach
    użytkowania wycierają się klawisze. Ta wiedza potrzebna mi jest abym
    mógł omijać je szerokim łukiem.

    --
    Pozdrawiam, Jan
    http://www.ciecinski.eco.pl

  • 56. Data: 2010-05-24 10:21:58
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Maciek pisze:

    > No właśnie. Czyli biorąc pod uwagę nasz VAT 22% i dochodowy 18% w
    > stosunku do ich dwóch podatków dochodowych w sumie rzędu 10% widać już
    > pierwsze różnice w cenach.

    Podatek dochodowy (odpowiednik tych 18%, ciekawe czemu nie napisałeś
    32%, argumentacja byłaby mocniejsza), w podobnej zresztą wysokości płaci
    się także w USA. Żadne to więc usprawiedliwienie dla waszych bandyckich
    marż.

  • 57. Data: 2010-05-24 10:37:49
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "knrdz" <p...@v...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > argumentacja byłaby mocniejsza), w podobnej zresztą wysokości płaci się
    > także w USA. Żadne to więc usprawiedliwienie dla waszych bandyckich marż.

    Możesz łaskawie określić kto to są ci "oni"? Ci od bandyckich marż coby była
    jasność.

  • 58. Data: 2010-05-24 12:46:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-24 12:37, Santana pisze:
    > Możesz łaskawie określić kto to są ci "oni"? Ci od bandyckich marż coby była
    > jasność.
    Pewnie chodzi o tych drapieżnych kapitalistów, bo przecież 22% samego
    VATu to nie jest jakaś straszna różnica :->

    Maciek

  • 59. Data: 2010-05-24 12:54:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-24 12:21, knrdz pisze:
    > Podatek dochodowy (odpowiednik tych 18%, ciekawe czemu nie napisałeś
    > 32%, argumentacja byłaby mocniejsza), w podobnej zresztą wysokości płaci
    > się także w USA.
    A możesz jakieś konkretne liczby podać, bo zdaje się, że to też mocno od
    stanu zależy. W sumie podatek federalny+stanowy może pewnie wynieść i
    koło 20%, ale może i koło 10%. Dodatkowo jest to podatek _dochodowy_,
    czyli mający niewielki wpływ na cenę produktu.

    > Żadne to więc usprawiedliwienie dla waszych bandyckich marż.
    A wiesz jakiego rzędu są te marże?

    Maciek

  • 60. Data: 2010-05-24 13:10:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciek napisał(a):

> [...]
    > koło 20%, ale może i koło 10%. Dodatkowo jest to podatek _dochodowy_,
    > czyli mający niewielki wpływ na cenę produktu.

    Wydaje mi sie, ze mowimy o odpowiedniku naszego dawnego podatku
    obrotowego.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...