    From: Czarek <c...@n...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputery Amiga 500 , 600 . 1200 & Dyski twarde
    Date: Tue, 09 Nov 2010 20:51:41 +0100

    W dniu 09-11-2010 20:41, Gupik napisał/a:
    > a jakie pokemnosci jest ten dysk i czy da się jego podzielić na partycje
    > i zainstalować ten Amigowy system KiskStart chyba ??

    Kickstart to w skrócie odpowiednik biosu a system to AmigaOS.
    Początkującemu nie jest tak łatwo podzielić na partycję dysku jeśli nie
    ma zainstalowanego systemu - potrzebna jest dyskietka systemowa "Install"
    Możesz też pod Winda uruchomić emulator (WinUAE ) i spod niego
    przygotować dysk oraz zainstalować system.

    Fanie się tu na ten temat pisze ale nie wiem czy jest sens skoro
    wszystko pięknie jest opisane na stronie, której adres podałem wcześniej.

    --
    Cz.