  • 1. Data: 2010-02-07 17:04:56
    Temat: Re: Komputer - photoshop
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-02-16 14:12, MC pisze:

    > Od czasu jego wyprodukowania co nieco się poprawiło.

    Ale ten dysk jest cichy (mowa o moim F1 640GB), sluchalem na podobnym
    konfigu F3 i jesli nie sa wydajniejsze to nie rozumiem po co nazwa F3
    skoro nie sa cichsze?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2010-02-15 10:35:03
    Temat: Komputer - photoshop
    Od: zyx <k...@g...pl>

    Witam.

    Jeden z moich kolegow chcialby kupic sobie zestawik, ktory a) bedzie
    wykorzystywany do pracy z photoshopem, b) ma byc bardzo cichy, jak tylko
    mozna, c) chce aby jeden z dyskow to byl Kingston SSDNow. Wspolnie
    ubzduralismy sobie cos takiego:

    Pamięć RAM - Kingston 3x2GB DDR3-1333 Triple Chanel Kit Non-ECC CL9
    KVR1333D3N9K3/6G
    Procesor - Intel Core i5-750 2,66 GHz 8MB cache s. 1156 Box
    Płyta główna - Asus P7P55 LX P55 s.1156
    Karta graficzna - ASUS EN9800GT 512MB PCI-E
    Dysk Twardy - Kingston SSDNow V-Series SATA2 2.5" 64GB SNV125-S2/64GB
    Dysk Twardy - WD WD6400AADS 640GB sATA II 32MB
    Obudowa - Chieftec Aegis CH-02-B-BM b/z
    Zasilacz - Chieftec APS-650C 650W
    Napęd lub nagrywarka - LG DVD Recorder GH-22LS50 LightScribe Sata Black Oem
    System operacyjny - MS Windows 7 Home Premium OEM 64-bit PL 1-pack.

    Chcialbym zapytac jak Wam sie to widzi. Zalezy nam rowniez na cenie. To
    cudo wychodzi ponad 4 k. Podpowiedzcie ewentualnie co i czym zastapic,
    aby wyszlo jak najlepiej, a i jak najtaniej.

    pozdrawiam
    zyx

  • 3. Data: 2010-02-15 14:27:24
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-02-15 11:35, zyx pisze:

    > Chcialbym zapytac jak Wam sie to widzi. Zalezy nam rowniez na cenie. To
    > cudo wychodzi ponad 4 k. Podpowiedzcie ewentualnie co i czym zastapic,
    > aby wyszlo jak najlepiej, a i jak najtaniej.

    Której wersji PS kolega używa? Ja bym zastąpił mobo jakimś na chipsecie
    H55, wywalił kartę graficzną na rzecz zintegrowanej, no i ten zasilacz
    650 to IMHO lekka ekstrawagancja (solidne 400 - 450 powinno wystarczyć).

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2010-02-15 15:41:32
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-02-15 11:35, zyx pisze:

    > Dysk Twardy - Kingston SSDNow V-Series SATA2 2.5" 64GB SNV125-S2/64GB

    Przemyslalbym ten zakup na rzecz Intela X25 80GB.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 5. Data: 2010-02-15 15:44:20
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    zyx pisze:
> [...]
    > cudo wychodzi ponad 4 k. Podpowiedzcie ewentualnie co i czym zastapic,
    > aby wyszlo jak najlepiej, a i jak najtaniej.

    Taka karta graficzna niepotrzebna, zasilacz to juz w ogole przegiecie z
    moca. Sprawa dysku SSD, ja bym wolal 2 normalne dyski spiete w RAID -
    wyjdzie taniej. Znajomy chce cicho a nie widze tutaj coolera na procesor.

  • 6. Data: 2010-02-15 15:49:41
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Pamięć RAM - Kingston 3x2GB DDR3-1333 Triple Chanel Kit Non-ECC CL9
    > KVR1333D3N9K3/6G
    > Procesor - Intel Core i5-750 2,66 GHz 8MB cache s. 1156 Box

    i5 na 1156 nie obsługuje trybu triple dla pamięci

  • 7. Data: 2010-02-15 16:03:07
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "zyx" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dysk Twardy - Kingston SSDNow V-Series SATA2 2.5" 64GB SNV125-S2/64GB

    Ten typ należy do grupy zdecydowanie najgorszych SSD na rynku.

  • 8. Data: 2010-02-15 16:16:38
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-02-15 11:35, zyx pisze:
    > Jeden z moich kolegow chcialby kupic sobie zestawik, ktory
    > a) bedzie wykorzystywany do pracy z photoshopem,
    Photoshop to nie gra 3D, wydajna karta graficzna 2D (czyli dowolna
    obecnie) będzie tak samo dobra jak każda inna, a ponieważ:

    > b) ma byc bardzo cichy, jak tylko mozna,
    To należy brać któryś z inteli z zintegrowaną grafiką i płytę na H55.
    Nie dość że procesor 32nm i zimny bardzo (więc i cichy), to grafika
    baardzo wydajna w 2D (i 3D nawet daje radę). Tylko trzeba by zmienić
    boxowe chłodzenie na coś lepszego (choćby arctic cooling 7 rev2)

    > c) chce aby jeden z dyskow to byl Kingston SSDNow.
    Błąd. Albo intel (i to G2) albo nie ma sensu, a kinkgston to już w
    ogóle, to chodzi jak lepszy pendrive...

    > Pamięć RAM - Kingston 3x2GB DDR3-1333 Triple Chanel Kit Non-ECC CL9
    > KVR1333D3N9K3/6G
    > Procesor - Intel Core i5-750 2,66 GHz 8MB cache s. 1156 Box
    > Płyta główna - Asus P7P55 LX P55 s.1156
    W tym układzie powyższe nie ma sensu - ta płyta+procesor nie obsługuje
    3kanałowej pamięci, możesz wsadzić 2 lub 4 (lepiej 2 większe), jak
    wsadzisz 3 to nie będzie dual channel więc gorzej niż na 2

    > Karta graficzna - ASUS EN9800GT 512MB PCI-E
    Bez sensu, kupa hałasu i ciepła

    > Zasilacz - Chieftec APS-650C 650W
    Bez sensu tak wielka moc, a chiefteca zasilacze niestety też już do
    dobrych nie należą (wentylatory od pewnego czasu wstawiają paskudnej
    jakości i żywotności). Weź jakiś JAK NAJSŁABSZY (300-350W da spokojnie
    radę) np BeQuiet z znaczkami 80+ albo lepiej, będzie cicho i sprawnie.
    Taki np i5-661 z zintegrowaną grafiką i 8GB ramu, 3 dyski, potrafi
    momentami brać niecałe 40W, a w szczycie niecałe 100W.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 9. Data: 2010-02-15 16:31:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zyx" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wychodzi ponad 4 k. Podpowiedzcie ewentualnie co i czym zastapic, aby wyszlo

    To samo co wyżej napisali (ram, płyta, grafa). Zasilacz Chieftec obecnie
    produkowane są bardzo głośne (jak na moje ucho). Znacznie (!) cichsze są BeQuiet
    lub ew. Corsair (dodatkową zaletą jest 5 lat gwarancji). Osobiście zmieniłbym
    dysk z WD na Samsung.
    Pakowanie się w SSD nie ma IMO sensu. Lepiej kupić dysk i zmienić AAM. Będzie
    znacznie ciszej i minimalnie wolniej.

  • 10. Data: 2010-02-15 16:36:40
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-02-15 17:31, qwerty pisze:

    > Pakowanie się w SSD nie ma IMO sensu. Lepiej kupić dysk i zmienić AAM.
    > Będzie znacznie ciszej i minimalnie wolniej.

    Zwykly dysk cichszy od SSD? Powiedz, ze zartujesz albo ze jestes
    zmeczony dzis, bo takiej bzdury to dawno nie slyszalem :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek