  • 1. Data: 2010-02-14 16:28:02
    Temat: Czy przechwytywarka jest zepsuta czy ja coś kopię?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    kupiłem takie coś:
    żeby móc podłączyć dekoder CP do kompa i oglądać sobie lewizornię.
    Niestety sterowniki nie łapią. Pojawiają się w zarządcy urządzeń z hasłem:

    Nie można uruchomić tego urządzenia. (Kod 10)

    Jak jednak usunąć i dodać od zera, to jest dobrze, ale nadal nie działa.
    Jak w VLC próbuję przechwycić sygnał, to mam dźwięk jakości
    telefonicznej i zero obrazu.

    Czy ja coś źle robię, czy urządzenie jest zepsute? Bo niestety w
    zestawie nie było instrukcji :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-02-14 16:49:33
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:

    > kupiłem takie coś:

    Serdeczne wyrazy współczucia.

    > Bo niestety w zestawie nie było instrukcji :(

    To sobie ją ściągnij:
    http://qc.surepromise.com/UploadSoft/hardware%20guid
    e.pdf

    JoteR

  • 3. Data: 2010-02-14 16:56:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-14 17:49, JoteR pisze:

    > Serdeczne wyrazy współczucia.

    Takie mi polecili na tej grupie albo na telewizja. Gdzieś w każdym razie.

    Już kuźwa generalnie nie wiem co ja mam k-wa kupić.

    > To sobie ją ściągnij:
    > http://qc.surepromise.com/UploadSoft/hardware%20guid
    e.pdf

    Tyle to ja też umiem zrobić. Tylko nadal to nie rozwiązuje mojego
    problemu :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek