  • Data: 2010-02-16 14:08:17
    Temat: Re: Komputer - photoshop
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-16 12:57:52 +0100, "tg" <a...@b...cpl> said:

    > calosc z metra jest slyszalna o tyle ze da sie stwierdzic nausznie
    > ze cos tam dmucha w srodku, jest to delikatny szum powietrza a dyski
    > to slysze jak na kilku naraz zaczynaja ostro glowice pracowac
    > np. przy kopiowaniu w obrebie tego samego dysku - normalny odczyt
    > i zapis jest dla mnie niemozliwy do wykrycia uchem

    Mam podobnie. Przy 2 nie-tak-cichych Barracudach 7200.12 i umiarkowanie
    cichej obudowie CoolerMaster Mystique 632. Najgłośniejszy przy
    obciążeniu 2d był box Intela, po zastąpieniu Scythe Kabuto obecnie
    najgłośniejsze są wentylatory obudowy (fabryczne CM) - w zupełnej ciszy
    z ok. metra da się zarejestrować ich szum, wentylator coolera słychać
    dopiero z 10 cm, a dysków - z 1 m wcale, z 10 cm coś tam chyba
    chrobocze, ale jako że wentylator jest przed nimi, ciężko powiedzieć. I
    to bez żadnych magicznych klatek, gumek, czy innych patentów DIY - ot,
    zamontowane są na fabrycznych plastikowych szynach CM.

    de Fresz