  • Data: 2010-02-16 14:23:01
    Temat: Re: Komputer - photoshop
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-16 10:41:07 +0100, zyx <k...@g...pl> said:

    > Zdecydowalismy ze wezmiemy Procek - (...) 2xHDD w RAID,

    Jak to ma być kom do pracy, to potrzebny jest jeszcze jeden dysk na
    bakap. Nie musi być wewnętrzny (jak ktoś lubi pielęgnować paranoję - to
    nawet nie powinien być).

    > gdzie sie wahamy - to cooler na procesor,

    Wybór powinien zależeć od obudowy - jak z dobrym przeciągiem, to
    pionowy, jak słaby przeciąg i wycięcia na boku, to sensowniej się
    powinien sprawdzić horyzontalny. Na PCLabie jest bardzo fajny i
    obszerny test coolerów - hasło dla Gugla: Dantejski test. IMHO warto
    zwrócić szczególną uwagę na Scythe - często nie ustępują wydajnością
    produktom firmy Noctua, która jednak jest mało opłacalna w zakupie. A
    czy warto zemienić boxa? IMHO bardzo warto

    > zasilacz,

    Wśród moich znajomych króluje Corsair - serie TX i HX. Sam również
    jestem bardzo zadowolony, choć niektórzy się skarżą, że trafiają się
    piszczące egzemplaże.

    > moze warto wydac wiecej na jakas lepsza obudowe ?

    IMHO warto. Raz że estetyka, dwa - akustyka, trzy - większość osób
    częściej zmienia bebechy niż obudowy, więc ma szansę posłużyć dłużej
    niż sama jej zawartość.

    de Fresz