  • Data: 2009-06-10 12:38:33
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kuba Fingas"
    >Umm, tak dyskretnie pragnę zwrócić uwagę że zaczęło się od użytkowniczki
    >"Animka" i jej komentarza "za rok będzie już przestarzały", na co ja
    >odparłem że tylko gdy po roku nowego sprzętu wymagają.

    Z drugiej strony, ktoś w podwątku obok bodajże zapewniał, że Mac tak
    niby starczy na lata. A tu akurat różnicy względem peceta bez logo Apple
    dużej nie ma.

    >Z drugiej strony w Applach ten problem będzie mniej dotkliwy niż w PC -
    >OSX jest dużo, dużo mniej zasobożerny* niż Vista,

    Nie mam Visty. A aplikacje są zasobożerne wszędzie.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I am Rambo of Borg: Yo! Assimilate this!
    `b K...@e...eu.org d' <BANG> <BANG> <BANG>