  • 1. Data: 2009-04-15 08:28:17
    Temat: Kompresja czy rozdzielczosc
    Od: "staruch" <a...@o...pl>

    Co w jpgach jest mniej szkodliwym zlem ;zwiekszanie kompresji czy zmniejszanie
    rozdzielczosci?

  • 2. Data: 2009-04-15 08:39:04
    Temat: Re: Kompresja czy rozdzielczosc
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    staruch pisze:
    > Co w jpgach jest mniej szkodliwym zlem ;zwiekszanie kompresji czy zmniejszanie
    > rozdzielczosci?

    TROLL ??? O_o

    Przecież ciągle aktywny jest TWÓJ wątek pt."mniejsze zło" !!!

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2009-04-15 09:22:30
    Od: "staruch" <a...@o...pl>

  • 4. Data: 2009-04-15 09:31:26
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    staruch pisze:
> [...]

    Używaj programów do czytania grup dyskusyjnych. Choćby Outlook Express z
    zainstalowanym QuoteFix. A lepiej Thunderbirda, czy coś podobnego, też
    darmowego.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-04-15 09:51:31
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Używaj programów do czytania grup dyskusyjnych. Choćby Outlook Express z
    > zainstalowanym QuoteFix. A lepiej Thunderbirda, czy coś podobnego, też
    > darmowego.

    A ty skroc sygnaturke do 4 linii..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2009-04-15 10:42:58
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    kamil pisze:
    > ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    >

    > A ty skroc sygnaturke do 4 linii..

    No nie przesadzajmy. Jest na 4 linie + pusty wiersz + e-mail. Chyba nie
    jest tak źle?

    A ja się nie czepiałem, tylko zasugerowałem wygodniejszy sposób
    korzystania z grup dyskusyjnych, co zaoszczędziłoby pytającemu sporo
    czasu, bo na swoje pytanie bardzo szybko dostał odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-04-15 11:05:59
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: '"Paweł W."'
    Wpis z dnia 15-04-2009:

    > No nie przesadzajmy. Jest na 4 linie + pusty wiersz + e-mail. Chyba nie
    > jest tak źle?

    To zależy jak się ma zawijanie wierszy ustawione - u mnie jest tak:

> [...]
    > w każdym kącie i nikt nie chce mówić otwarcie, bo kto by chciał narzekać
    > na zło popełniane w imię pokoju i szczęśliwości? Wszystkie ulice są

    Czyli w sumie osiem wierszy - trochę dużo.

    --
    TomaSz.

  • 8. Data: 2009-04-15 11:35:55
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    TomaSz. pisze:
    > Z pamiętnika internauty.
    > Własność: '"Paweł W."'
    > Wpis z dnia 15-04-2009:

    > To zależy jak się ma zawijanie wierszy ustawione - u mnie jest tak:

    To ja na to już nie poradzę. Oglądaj w szerszym oknie ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-04-15 12:17:23
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd "Paweł W." napisał(a):

    > To ja na to już nie poradzę. Oglądaj w szerszym oknie ;)

    Kiedy to już takie z serwera przychodzi...

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/9e374d18fb3496f4?dmode=source

    IIRC znaczniki końca linii się dodają przy wysyłaniu.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 10. Data: 2009-04-15 12:19:16
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    bakulik at work pisze:

    > Kiedy to już takie z serwera przychodzi...
    >
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/9e374d18fb3496f4?dmode=source

    > IIRC znaczniki końca linii się dodają przy wysyłaniu.

    Mi zawija po 72 znakach i jest dobrze. Tak mam ustawione formatowanie
    tekstu.

    Żałujecie mi takiej mądrej sygnaturki??? :/
    Nie da się jej skrócić, bo sens straci.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.