eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaKompleksy kotletow (naraze sie)Re: Kompleksy kotletow (naraze sie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kompleksy kotletow (naraze sie)
    Date: Tue, 18 Oct 2011 14:58:30 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <j7jt5n$hsm$1@node2.news.atman.pl>
    References: <j74e0c$ch3$1@news.onet.pl>
    <5...@g...googlegroups.com>
    <1...@4...net>
    <3...@z...googlegroups.com>
    <j7jfq0$7kl$1@news.onet.pl>
    <e...@g...googlegroups.com>
    <j7jlf4$a13$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@f...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 195.78.67.5
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1318942711 18326 195.78.67.5 (18 Oct 2011 12:58:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Oct 2011 12:58:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.10) Gecko/20100624
    Mandriva/3.0.5-0.1mdv2009.1 (2009.1) Thunderbird/3.0.5
    In-Reply-To: <f...@f...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:884405
    [ ukryj nagłówki ]

    On 18.10.2011 14:34, marek augustynski wrote:
    >
    >> W świecie "kotleciarzy" liczy się pewna kreatywność dopasowana do gustów
    >> odbiorców. Na tej podstawie zdobywają klientów. Cały problem tutaj
    >> polega nie tyle na samym wykorzystaniu cudzego pomysłu, co na
    >> reklamowaniu swoich usług cudzym pomysłem. Fotografia ślubna to
    >> specyficzny dział. To nie jest fotografia stricte artystyczna czy
    >> reportażowa. To trochę jak malowanie portretów na molo w Sopocie. Liczy
    >> się dopasowanie do gustów klientów i odpowiednia reklama.
    >
    > No i?
    >


    Jak ktoś sprzedaje twój pomysł jako swój i dzięki temu łapie klientów,
    to chyba nie jesteś zadowolony. Oni z tego żyją. To jest nie tylko
    sciągnięcie czyjegoś pomysłu, to jest czyn nieuczciwej konkurencji.
    Jednym z kryteriów wyboru fotografa ślubnego jest jego pomysłowość,
    kreatywność czy nawet dziwność. Pary mają różne gusta, więc nie wchodźmy
    czy to pomysł jest artystyczny czy kiczowaty. Osoba, która podebrała
    pomysł uznała, że jest to pomysł przyciągający klientów, bo umieściła to
    na swoich reklamówkach. Więc sam pomysł ma jakąś wartość.

    Dochodzi jeszcze jedna rzecz. Widzisz reklamę z takim zdjęciem. I potem
    widzisz oryginał. Jako, że kopię widziałeś pierwszą uznajesz, że
    oryginał jest kopią (taki schemat myślowy jest). Więc uznajesz tego
    kreatywnego fotografa za naśladowcę, co może zdecydować, że nie złożysz
    u niego zamówienia.

    Wszyscy ciągle zapominają o co była awantura. Nie o to, że gość zrobił
    takie zdjęcie, tylko, że nim się reklamował na targach, gdzie walczy się
    o klienta. Pozwanie do sądu jest w tym przypadku zwykłym działaniem
    biznesowym. Nie ma nic w tym dziwnego.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: