    From: marek augustynski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kompleksy kotletow (naraze sie)
    Date: Tue, 18 Oct 2011 05:34:59 -0700 (PDT)

    > Zobacz ile razy "inspirowano się" Mona Lizą. Czy to oznacza, że dzieło
    > jest słabe? Ile powstało słoneczników, to znaczy, że dzieło jest słabe?
    > Pierwszy raz trudniej coś wymyślić, niż potem skopiować to.

    Mamy nieporozumienie.
    Ja pisałem, że pomysł...
    Czy Mona Lisa albo słoneczniki to pomysł? Mona Lisa jest inspirująca
    bo jest nieuchwytna. Jeśli ktokolwiek uchwyci ją na zasadzie plagiatu
    to ona w tym momencie stanie się słaba, pojęta itp.
    Puszczałem na grupę gościa.
    http://www.hendrikkerstens.com/

    Hendrik zaistniał w pewnym momencie ponieważ miał pomysł. W gruncie
    rzeczy on miał coś więcej, bo fotografował tą dziewczynę (swoją córkę
    chyba) od dłuższego czasu i ta ich interakcja już niekoniecznie była
    pomysłem. Chociaż jak na mój gust i obecny stan świadomości była.

    Niedawno jakiś ktoś pomyślał "zaraz zaraz" i zrobił coś takiego
    http://4.bp.blogspot.com/_qQWRBG4yX_M/TTHjfMkWZVI/AA
    AAAAAAABs/4jK-43uOtF4/s400/ASH365_01152011.jpg

    Hendrik w tej chwili ze swoim pomysłem stał się żałosny.
    Rozumiesz? Zgwałć w ten sposób Mona Lise. To jest wyzwanie a nie jakaś
    siata na głowie.

    No i?

    marek