  • Data: 2011-10-12 21:07:34
    Temat: Re: Kompleksy kotletow (naraze sie)
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-12 17:05:13 +0000, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Bo wtedy zacznie się masowe zarzynanie o pozy. Mogę znaleźć tysiące
    > podobnych układów siedzących w wielu portfoliach jednocześnie.

    Masz słuszność, choć w tym konkretnym przypadku, jest ewidentny
    plagiat. To nie sesja w parku zamku Książ (byłem tam miesiąc temu,
    chyba ze cztery prary miały tam ścieżkę zdrowia). Na tym zdjęciu nie ma
    nic poza tym konkretnym układem. Trochę tak jak "Wymarsz Strzelców" czy
    inaczej "Straż Nocna" - nie przymierzając oczywiście.

    > Chyba ktoś zapomniał, że zdrowa sytuacja jest wtedy, gdy konkuruje się
    > jakością. A może nie zapomniał tylko zdaje sobie sprawę, że jakość nie
    > ma znaczenia?

    No cóż takie czasy. Skoro wielcy mogę patentować fragmenty kodu
    oprogramowania, to dlaczego maluczki nie można się sądzić za zerżnięcie
    pozy? Ale mi wyszło.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam