eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia"Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)Re: "Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)
  • Data: 2011-02-25 18:03:50
    Temat: Re: "Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 22 Feb 2011 17:44:45 +0100, wiatrak wrote:
    >Na mój adres mailowy, przychodzi elektroniczna faktura mojego ojca. Nie
    >przychodzi natomiast faktura papierowa na adres domowy abonenta.
    >Natychmiastowa reklamacja na bluline. W tresci reklamacji abonent zarzuca:
    >1. wystawienie faktury elektronicznej zamiast papierowej bez zgody abonenta
    >2.przesłanie faktury na cudzy adres email mimo informowania TP, ze abonent
    >nie jest właścicielem tego adresu email

    No nie wiem. Widac adres jest "swoj" skoro dotarlo.
    Trzeba sie bylo poczekac ze dwa tygodnie i trzymac jednej wersji
    a) nie wyslaliscie faktury, chcecie zaplate to wyslijcie
    b) wyslaliscie e-mailem ? A co to ma, k*a znaczyc - ja nie mam zadnego
    e-maila, komu wyslaliscie poufne dane ?

    >c.d.n. ?????

    Masz to jak w banku. takie rzeczy TP zajmuja pol roku :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: