  • Data: 2011-02-25 18:54:06
    Temat: Re: "Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sfrustrowany internauta"
    > No dobrze, a skąd mieli ten adres? Tata telepatycznie łączył się z
    > internetem?

    Tak jak pisałem internetu nie ma tam od sześciu lat.
    Około dwa lata temu była awaria lini telefonicznej u ojca. Brak sygnału.
    Zadzwonił od sąsiada na bluline.
    Konsultant zasugerował ojcu, zeby odłączył modem od gniazdka telefonicznego.
    Ojciec zapytał go, jaki modem.
    - No, od intenetu -mówi konsultant.
    - Ale ja nie mam modemu - mówi ojciec.
    - To jak pan ma podłączony intenet?
    - Ale ja nie ma internetu od kilku lat.
    - Jak to pan nie ma, jak w systemie jest?????

    Burdel. Ciekawe kiedy zaczna przysyłać faktury za ten internet?

    wiatrak