eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia"Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)Re: "Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)
  • Data: 2011-02-25 17:48:02
    Temat: Re: "Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "sfrustrowany internauta" <f...@i...org> napisał w
    wiadomości >
    > No dobrze, a skąd mieli ten adres? Tata telepatycznie łączył się z
    > internetem?

    Ponad sześć lat temu korzystałem z neostrady na tej linii telefonicznej. Ten
    adres mailowy gdzies wtedy widocznie podałem do kontaktu. Ale to było 6 lat
    temu. Od sześciu lat na tej linii nie ma internetu.
    Jak mozna bez zgody abonenta wrzucić fakture elektroniczną, nie sprawdzając
    czy klientr w ogóle ma internet, komputer i mozliwość odebrania takiej
    faktury. I mieć w d....... to, ze klient sobie nie życzy i wysyłac fakturę
    pomimo zgłoszenia przez klienta ŻE TO NIE JEST JEGO ADRES EMAIL.



    wiatrak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: