  • 1. Data: 2011-02-22 16:44:45
    Temat: "Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Mój ojciec posiada w TP telefon stacjonarny i żadnych innych usług.
    Oto historia potyczek mojego ojca z TP, na razie niedokończona:

    23 grudzień 2010.
    Na moją poczte dostaję maila od TP, ze od stycznia będę dostawał na mojego
    maila elektroniczne faktury mojego ojca. Oczywiście to wszystko dla wygody
    klienta (mojego ojca). Natychmiastowy telefon od mojego ojca na bluline z
    informacją, że nie posiada on internetu i komputera i życzy sobie dalej
    fakture papierową, a na inną nie wyrażał i nie wyraża zgody. Dodatkowa
    informacja, że adres email którym posłużyła się TP , nie jest jego adresem
    email.
    Zgłoszenie nr ............. przyjęte.

    31 grudnia 2010.
    Mój ojciec dostaje "papierowe" powiadomienie pocztą in post, że od stycznia
    będzie dostawał"elektroniczny obraz faktury" ( na obcy adres emaail). a po
    upływie roku wszystkie faktury dostanie pocztą w jednej kopercie.
    Natychmiastowy telefon na bluline z informacją, że klient nie posiada łącza
    i komputera , więc nie ma mozliwości odbioru "obrazu faktury. Poza tym nie
    jest właścielem podanego przez TP adresu email. Generalnie żąda faktury
    papierowej
    .Zgłoszenie nr.......... przyjęte.

    13 styczeń 2011.
    Na mój adres mailowy, przychodzi elektroniczna faktura mojego ojca. Nie
    przychodzi natomiast faktura papierowa na adres domowy abonenta.
    Natychmiastowa reklamacja na bluline. W tresci reklamacji abonent zarzuca:
    1. wystawienie faktury elektronicznej zamiast papierowej bez zgody abonenta
    2.przesłanie faktury na cudzy adres email mimo informowania TP, ze abonent
    nie jest właścicielem tego adresu email
    3. klient żąda przesłania faktury papierowej
    4.klient odamawia zapłaty z powodu odmowy dostarczenia przez TP faktury (nie
    było zgody na elektroniczną)
    REKLAMACJA nr .............. przyjęta.

    27 styczeń 2011.
    Informacja pisemna od TP, że reklamacja wpłynęła.

    Telefon od pani z TP, że reklamacja uznana, papierowa faktura zostaje
    przywrócona, pani uruchomi procedurę przedłuzenia terminu płatności i
    spowoduje wysłanie papierowej faktury na adres domowy.

    Potwierdzenie przez TP na piśmie ustaleń telefonicznych z podaniem numeru
    ...... zgłoszenia dotyczącego zmiany terminu płatności i wysłania faktury.

    Telefon mojego ojca na bluline z zapytaniem, kiedy dotrze papierowa faktura
    ze stycznia. Bluline informuje, że termin płatności styczniowej faktury
    został przedłuzony do 28 lutego 2011. Bluline nie posiada jednak informacji
    o wysłaniu faktury.

    22 luty
    Telefon od miłej pani z TP z zapytaniem, czy mój ojciec otrzymał juz fakture
    ze stycznia 2011. Ojciec informuje panią, ze otrzymał fakturę z lutgeo i tą
    zapłacił, natomiast faktury ze stycznia dalej oczekuje. Pani obiecuje, że
    dopilnuje sprawy.

    c.d.n. ?????

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-02-22 18:39:28
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 22.02.2011 17:44, wiatrak wrote:

    > 23 grudzień 2010.
    --------

    Gdy będziesz pisał ciąg dalszy, to zachęcam do poprawnej formy:
    Olek

  • 3. Data: 2011-02-23 10:27:30
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 22.02.2011 17:44, wiatrak wrote:
    > Mój ojciec posiada w TP telefon stacjonarny i żadnych innych usług.
    > Oto historia potyczek mojego ojca z TP, na razie niedokończona:
    [...]

    A ja odwołałem fakturę elektroniczną 2 stycznia, a i tak 7 przyszła
    mailem na jakiś stary adres mailowy, milion razy później zmieniany.
    Zamówiłem duplikat (dlaczego sam tego nie zrobiłeś?). Odwołaując podałem
    aktualny mail (po co w ogóle mail do odwołania?), ale to nie przeszkadza
    przysyłać im kolejnych zachęt do zmiany wciąż na ten stary adres. A w
    tych mailach znajduje się numer ewidencyjny -- niby nic, ale ktoś, komu
    się chce, pewnie mógłby namieszać na złość abonentowi.

    Jak to wszystkie umowy, itd. trzba wypowiadać miesiąc wcześniej ze
    skutkiem na koniec następnego okresu rozliczeniowego, a tu nagle okazuje
    się, że sposób wysyłania faktur kilku milionom abonentów można zmienić
    przez tydzień pomiędzy Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem! CUD W TP!

  • 4. Data: 2011-02-25 17:15:58
    Od: "sfrustrowany internauta" <f...@i...org>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i życzy sobie dalej fakture papierową, a na inną nie wyrażał i nie
    > wyraża zgody. Dodatkowa informacja, że adres email którym posłużyła

    No dobrze, a skąd mieli ten adres? Tata telepatycznie łączył się z
    internetem?

  • 5. Data: 2011-02-25 17:48:02
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "sfrustrowany internauta" <f...@i...org> napisał w
    wiadomości >
    > No dobrze, a skąd mieli ten adres? Tata telepatycznie łączył się z
    > internetem?

    Ponad sześć lat temu korzystałem z neostrady na tej linii telefonicznej. Ten
    adres mailowy gdzies wtedy widocznie podałem do kontaktu. Ale to było 6 lat
    temu. Od sześciu lat na tej linii nie ma internetu.
    Jak mozna bez zgody abonenta wrzucić fakture elektroniczną, nie sprawdzając
    czy klientr w ogóle ma internet, komputer i mozliwość odebrania takiej
    faktury. I mieć w d....... to, ze klient sobie nie życzy i wysyłac fakturę
    pomimo zgłoszenia przez klienta ŻE TO NIE JEST JEGO ADRES EMAIL.

    wiatrak

  • 6. Data: 2011-02-25 18:03:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 17:44:45 +0100, wiatrak wrote:
> [...]
    >2.przesłanie faktury na cudzy adres email mimo informowania TP, ze abonent

    No nie wiem. Widac adres jest "swoj" skoro dotarlo.
    Trzeba sie bylo poczekac ze dwa tygodnie i trzymac jednej wersji
    a) nie wyslaliscie faktury, chcecie zaplate to wyslijcie
    b) wyslaliscie e-mailem ? A co to ma, k*a znaczyc - ja nie mam zadnego
    e-maila, komu wyslaliscie poufne dane ?

    >c.d.n. ?????

    Masz to jak w banku. takie rzeczy TP zajmuja pol roku :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-02-25 18:35:09
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "J.F."

    > No nie wiem. Widac adres jest "swoj" skoro dotarlo.
    >
    > Masz to jak w banku. takie rzeczy TP zajmuja pol roku :-)

    Sześć lat temu mieszkałem u ojca i miałem tam internet na jego linii
    tepsianej.
    Sześć lat temu ojciec wypowiedział umowę na neostradę, a ja wyprowadziłem
    się razem z moim adresem mailowym. :)Koniec, kropka.

    wiatrak

  • 8. Data: 2011-02-25 18:54:06
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "sfrustrowany internauta"
    > No dobrze, a skąd mieli ten adres? Tata telepatycznie łączył się z
    > internetem?

    Tak jak pisałem internetu nie ma tam od sześciu lat.
    Około dwa lata temu była awaria lini telefonicznej u ojca. Brak sygnału.
    Zadzwonił od sąsiada na bluline.
    Konsultant zasugerował ojcu, zeby odłączył modem od gniazdka telefonicznego.
    Ojciec zapytał go, jaki modem.
    - No, od intenetu -mówi konsultant.
    - Ale ja nie mam modemu - mówi ojciec.
    - To jak pan ma podłączony intenet?
    - Ale ja nie ma internetu od kilku lat.
    - Jak to pan nie ma, jak w systemie jest?????

    Burdel. Ciekawe kiedy zaczna przysyłać faktury za ten internet?

    wiatrak

  • 9. Data: 2011-03-01 08:24:04
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No nie wiem. Widac adres jest "swoj" skoro dotarlo.

    Przecież pisze, że dotarło do niego a nie do ojca. Przekazał temu do kogo
    było.

  • 10. Data: 2011-03-01 08:27:20
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > Sześć lat temu ojciec wypowiedział umowę na neostradę, a ja wyprowadziłem
    > się razem z moim adresem mailowym. :)Koniec, kropka.

    Kiedyś miałem łącze stałe na siebie i jak wymówiłem to zaczęli przysyłać
    faktury mojemu ojcu.