  • 1. Data: 2009-09-28 13:36:14
    Temat: Kompakt za ~600zł
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kompletnie nic nie wiem o tej półce, na co patrzeć? Tam są miliony aparatów.
    Szukam czegoś za 600, ze stabilizacją i koszerną matrycą i szkłem. Iść w Canony
    Axx0? Czy jakieś Fuji itd.? Bez żadnego superzooma.

  • 2. Data: 2009-09-28 14:49:10
    Temat: Re: Kompakt za ~600zł
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > --
    > Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com

    Ze stabilizacją optyczną czy softwarową? Bo jeśli optyczną to już zawężasz
    wybór do kilku aparatów.

  • 3. Data: 2009-09-28 15:38:05
    Od: TomekM <t...@g...com>

    http://www.dpreview.com/reviews/Q408budgetgroup/

  • 4. Data: 2009-09-28 21:09:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jan Kowalski:

    > Ze stabilizacją optyczną czy softwarową?

    A co to jest stabilizacja softwarowa???

  • 5. Data: 2009-09-28 21:20:02
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze TomekM:

    > http://www.dpreview.com/reviews/Q408budgetgroup/

    Wiem że są rankingi...

    Chodzi mi o coś co można wziąć w ciemno. Nie macie żadnych doświadczeń z
    takimi aparatami?

  • 6. Data: 2009-09-29 11:45:20
    Od: kibic <a...@o...pl>

    rozumiem, że to ma być z manualem, szerszym kątem itp.

    Canon A590is, Panas LZ10.

  • 7. Data: 2009-10-02 20:51:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Sep 2009, Mateusz Ludwin wrote:

    > Rzecze Jan Kowalski:

    > A co to jest stabilizacja softwarowa???

    Zwyczajne oszustwo, które powino się nazywać autoISO.
    Jak algorytmowi wychodzi, że czas będzie dłuższy niż dopuszczalny
    dla "programu" (bo może być różnica między "sport" a "krajobraz")
    oraz ogniskowej, to dorzuca kapkę szumów, widać producenci czytają
    posty Muzykanta, że na deser trochę szumów dobrze robi ;)

    pzdr, Gotfryd