  • Data: 2012-06-15 09:12:58
    Temat: Re: Kompakt idealny? Duza matryca w malym body
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-14 11:34, quent pisze:
    > Mała matryca jest mało uniwersalna. Jeśli ktoś pisze, że nie ma sensu
    > kupować czegoś co ma matrycę mniejszą niż 4/3 to miał na myśli właśnie
    > uniwersalność i dla mnie to pogląd całkiem słuszny. Kupując aparat
    > dążymy przecież do znalezienia złotego środka pomiędzy kasą jaką
    > dysponujemy a sprzętem jaki chcielibyśmy mieć.

    Po latach wiem już jedno: chciałbym mieć sprzęt z ''nieskończoną'' go,
    gdyż właściwie takie zdjęcia głównie robię. Niestety, to niewykonalne,
    bo tele też lubię. Pogląd może mniejszościowy, ale separacja planów jest
    mi najczęściej zjawiskiem narzuconym, które muszę przyjąć, bo inaczej
    się nie da.
    Każdy winien wiedzieć, czego chce i dobierać narzędzia zgodnie z tym.
    Większość jednak kieruje się nierealnymi ambicjami (kupuje ciężki
    sprzęt, który potem kisi się w domu), naśladuje bądź kieruje się
    wyłącznie zasadą: droższe - lepsze.

    --
    pozdrawia Adam
    /who ostrzega: życie grozi śmiercią!/