  • Data: 2012-06-15 12:41:16
    Temat: Re: Kompakt idealny? Duza matryca w malym body
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Unicestwimy - zbyt romantyczne. Żyjemy te niecałą stówę i marnie
    > kończymy - sama proza. Rzecz w tym, by ukraść dla siebie tyle czasu, ile
    > się ta. Tylko jak wielu z nas o czasie tak myśli?

    Powiem nie skromnie JA! Ale oczywiście z założeniem, że chodzi Ci nie o czas
    sam w sobie tylko sposób jego przeżycia. Bo upraszczając jeden tydzień
    chodzenia po górach IMO wart jest więcej niż miesiąc spędzony w biurze.

    Po zastanowieniu muszę dopisać jeszcze jedno założenie - jestem w stanie
    zamienić część mojego czas a czas osób które kocham. Czyli znowu
    upraszczając jestem gotów siedzieć miesiąc w biurze aby ktoś inny mógł
    spędzić tydzień w górach. I bynajmniej nie chodzi mi o pieniądze - bo te
    można zarabiać w taki sposób by czas na to poświęcony nie był tak do końca
    stracony.

    > Myślenie o tym, co będzie z naszymi rzeczami, jak nas już nie będzie, to
    > bardzo popularna rozrywka :)

    Ale ja myślę czysto filozoficzne i się tym zupełnie nie przejmuję - ot taka
    prognoza która mnie bawi. Tak samo jak bawią mnie ludzie którzy trzymają po
    kilkanaście tysięcy zdjęć i ich nigdy nie oglądają. Tak jak nie rozumiem
    pytań typu gdzie chciałbym być pochowany itd.

    Pozdrawiam
    Ergie