  • Data: 2012-06-15 09:04:27
    Temat: Re: Kompakt idealny? Duza matryca w malym body
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-14 12:08, Ergie pisze:
    > To nie odpowiedzi są głupie, ale pytania. Ja lubię takie paradoksy bo
    > zmuszają do myślenia nad sensem pytania. Skoro pytanie o populację
    > papieży czy średnią ilość ludzi są bez sensu to może inne którymi nas co
    > dzień karmią media też nie mają sensu. Co poprawiło się w Twoim życiu
    > gdy naukowcy po trzech latach badań zmierzyli, że jakaś góra ma nie 5074
    > m wysokości ale 5075 m. :-)

    To już jest problem tego, kto taką karmę zjada :)

    > No tak ale muchy nie mają nic wspólnego ze statystyką, to bardzie
    > problem polityczny - błędne założenie że większość ma rację, co nigdy
    > nie było prawdą nawet w mitycznych Atenach, gdy "władza ludu" była
    > władzą tylko małej garstki i to tej bardziej wykształconej. Artysta nie
    > potrzebuje wyników sondaży by wiedzieć czy zrobił dobre czy złe dzieło,
    > a gdyby przykładowy Picasso przejmował się gustem większości nic by nie
    > narysował.

    Miałem na myśli raczej przenoszenie cechy jednego gatunki na drugi, bo
    statystycznie ''miliony much są głupie'' i akurat nam to pasuje. Otóż
    one są mądre i wiedzą, co dla nich dobre. Myślę, że wśród nich
    powszechne są kawały o ''milionie ludzi, co się nie mogą mylić, bo lecą
    do np. wódki'' - z punktu widzenia muchy równie wartościowej, co z
    naszego - gówno :)

    Świat to przecież wzory :)
    Najlepsza jest równowaga.

    --
    pozdrawia Adam
    /co zostało sfinansowane ze środków Unii nie może podlegać żadnym zmianom!/