  • 11. Data: 2012-03-03 13:59:06
    Temat: Re: Komórka i aplikacja kompasu na niej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ma czujniki magnetyczne.

    Natomiast pragne zauwazyc ze nieruchomy odbiornik GPS polnocy nie pokaze.
    Siec GSM tez nie pomoze.

    J.

  • 12. Data: 2012-03-03 14:17:27
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    > Aaa, dzięki. Nie doceniłem szybkości postępu technicznego :) Jakoś
    > niedowierzałem że takie coś już można w komórce zmieścić.

    heh postepu .

    :):):):)
    W japonii shinkansen jezdzi od 1968 roku a videorozmowa przez komorke to
    standard od wielu lat.

    Jakbys chcial wiedziec to zapyzialy kraj zwany polska jest taka
    zajebista potega gospodarcza ze jestesmy zapuznieni do samych niemiec
    technologicznie i cywilizacyjnie jakies 50 lat

  • 13. Data: 2012-03-03 14:25:52
    Od: "wacek" <roman221@ poczta.onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:
    > Ma czujniki magnetyczne.
    > Natomiast pragne zauwazyc ze nieruchomy odbiornik GPS polnocy
    > nie pokaze Siec GSM tez nie pomoze.

    a ruchomy bez mapy pokaże?

  • 14. Data: 2012-03-03 14:34:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Mar 2012 15:25:52 +0100, wacek napisał(a):

    > a ruchomy bez mapy pokaże?

    pokaze, mapa nie jest mu potrzebna zeby okreslic kierunek poruszania sie,
    wystarczy zmiana pozycji w czasie.

    Tzn - nie tyle polnoc pokaze, co kurs kierunku okresli.

    j.

  • 15. Data: 2012-03-03 15:05:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    --
    Jacek

  • 16. Data: 2012-03-03 16:27:13
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Sat, 3 Mar 2012 13:41:52 +0100, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    > Dodam tylko, że skoro mimo braku połączenia robi takie niezwykłe rzeczy, to
    > nie jesteś w stanie, a może i jesteś, co robi, jak już się połączy z
    > siecią...
    >
    > Chociażby takie:
    >
    > http://www.google.pl/intl/pl/policies/privacy/

    Ten kawałek jest nawet zabawny:

    "(...) możemy gromadzić i przetwarzać informacje na temat rzeczywistego
    miejsca pobytu użytkownika, takie jak sygnały GPS wysyłane przez jego
    komórkę."

    Ale cała reszta raczej ponura...

    --
    Artur Stachura

  • 17. Data: 2012-03-03 16:46:59
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-03 17:27, Artur Stachura pisze:

> [...]
    >
    > "(...) możemy gromadzić i przetwarzać informacje na temat rzeczywistego
    > miejsca pobytu użytkownika, takie jak sygnały GPS wysyłane przez jego

    Na przykład coś takiego:
    "dane z dziennika połączeń telefonicznych, takie jak numer telefonu
    użytkownika, numer rozmówcy, numery docelowe przekazywania, daty i
    godziny rozmów, czasy trwania rozmów,"

    MD

  • 18. Data: 2012-03-03 16:48:30
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 03.03.2012 17:27, Artur Stachura wrote:

    > Ten kawałek jest nawet zabawny:
    >
    > "(...) możemy gromadzić i przetwarzać informacje na temat rzeczywistego
    > miejsca pobytu użytkownika, takie jak sygnały GPS wysyłane przez jego
    > komórkę."

    Chyba odbierane... warto im zwrócić uwagę na ten błąd.

    > Ale cała reszta raczej ponura...

    Ponura, ale przynajmnmiej jawnie się do tego przyznają a np. w sieci
    GSM: dawniej wciskano nam, że informacja, do której stacji bazowej jest
    dana komórka zalogowana jest niemożliwa do uzyskania - teraz wiemy, że
    nie tylko możliwa, ale od zawsze była zapisywana.

    Mirek.

  • 19. Data: 2012-03-03 16:52:04
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-03 15:17, Zenek pisze:

> [...]
    >
    > Jakbys chcial wiedziec to zapyzialy kraj zwany polska jest taka
    > zajebista potega gospodarcza ze jestesmy zapuznieni

    Chyba też jesteśmy zapóźnieni w dziedzinie ortografii języka polskiego.
    Ty chyba taki reformator jesteś jak niejaka Stokrotka.

    > do samych niemiec
    > technologicznie i cywilizacyjnie jakies 50 lat

    To powiedz jaki zmiany technologiczne w dziedzinie telefonii ominęły nas
    w ciągu tych 50 lat.

    MD

  • 20. Data: 2012-03-03 17:19:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Saturday, March 3, 2012, 5:52:04 PM, you wrote:

    [...]

    > To powiedz jaki zmiany technologiczne w dziedzinie telefonii ominęły nas
    > w ciągu tych 50 lat.

    Wiesz... Jak na miejsce Strowgerów stawiało się nowoczesne centrale,
    to jednak parę etapów rozwoju telefonii przeskoczyliśmy bez
    przechodzenia przez nie...

    W telefonii komórkowej też ślepe uliczki nas ominęły i obecnie 3G to
    norma - ledwie kilka lat po pionierskich uruchomieniach w świecie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl