  • 41. Data: 2014-02-22 14:52:04
    Temat: Re: Komórka Windows Phone 8
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 14:20:34 +0100, J.F. napisał(a):

    > I myslisz ze projekt bedzie sie rozwijal ?
    > I beda nastepne modele ?

    I twierdzisz, że "nie będzie wspierał" a "telefon w zasadzie w sklepach" to
    jest to samo?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 42. Data: 2014-02-22 15:13:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." w4crq8z1tm78.145lxwt5evbfw$....@4...net

    > Watpie. Przeciez MS nie bedzie wspieral konkurencji.

    > Albo jakis stary projekt wypchniety sila rozpedu, albo trzymaja w
    > rezerwie, gdyby sie WP klientom nie spodobal, albo ... maja ochote
    > sprzedac Nokie ?

    Gdzieś czytałem (albo mi ktoś mówił) że nawet J.F. przeszedł na Android. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2014-02-22 16:29:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 13:52:04 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > I twierdzisz, że "nie będzie wspierał" a "telefon w zasadzie w sklepach" to
    > jest to samo?

    "nie bedzie wspieral" to dokladnie to co napisane.
    Bedzie kolejny model, czy to jest ostatni, a dzial pojdzie na
    odstrzal?

    No chyba ze ... bedzie MS oferowal dwa systemy do wyboru ?
    To mogloby byc ciekawe ...

    J.

  • 44. Data: 2014-02-22 18:05:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Apple i nawigacja.. pierwszy model w ogóle nie miał GPS, tylko lokalizację
    > po sieciach Wifi od Google, drugi i trzeci miały taką, że TomTom musiał
    > produkowac uchwyt z własnym odbiornikiem, bo inaczej nie dało się
    > nawigować. Nawet czwórka miewała problemy z prawidłowym odbiorem,
    > bo co prawda odbiornik był już przyzwoity, za to antena, hm.. kupertyńska.

    No ale nie rozumiem... próbujesz nam wmówić że mamy produkty
    Nokii z 2014 roku porównywać z produktami Apple z 2007 roku?
    Dopiero wtedy będzie "fair play"? :-)))

  • 45. Data: 2014-02-22 18:06:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lea9v5$c1s$3@dont-email.me...

    > mówisz o tym badziewiu co kieruje 4 piętra w dół na węźle autostrady?

    Nic mi o tym nie wiadomo...

  • 46. Data: 2014-02-22 18:09:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No chyba ze ... bedzie MS oferowal dwa systemy do wyboru ?
    > To mogloby byc ciekawe ...

    To byłoby trochę tak jakby w restauracji oferowano klientom
    coca-colę i pepsi-colę... Nie spotkałem się jeszcze z taką knajpą.
    Zwykle rozsądek nakazuje kontrakt z jedną firmą na wyłączność.

  • 47. Data: 2014-02-22 18:54:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 11:09:39 -0600, Pszemol napisał(a):

    > To byłoby trochę tak jakby w restauracji oferowano klientom
    > coca-colę i pepsi-colę... Nie spotkałem się jeszcze z taką knajpą.
    > Zwykle rozsądek nakazuje kontrakt z jedną firmą na wyłączność.

    Raczej dlatego ze te firmy tak wybieraja. W sklepie widze telewizory
    Samsung, LG, Sony, Thomson - i nikomu to nie przeszkadza.

    A tu:
    a) trudno mowic o korzysciach z wylacznosci, gdy MS jest jedna z tych
    firm,
    b) za to mozna przyciagnac klienta tym ze bedzie mial wybor i plan
    awaryjny.

    No, moze by mnie Nokia tym przekonala, i moze bym nawet sprawdzil co
    to WP8 warte :-)

    J.

  • 48. Data: 2014-02-22 19:01:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 11:06:02 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nic mi o tym nie wiadomo...

    http://gizmodo.com/5917925/apples-new-maps-app-wants
    -you-to-drive-off-a-bridge

    J.

  • 49. Data: 2014-02-22 19:05:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 16:29:12 +0100, J.F. napisał(a):

    > No chyba ze ... bedzie MS oferowal dwa systemy do wyboru ?
    > To mogloby byc ciekawe ...

    Tak, w dwóch róznych seriach modeli.
    Android ma zastąpić serię Asha, która jest za "głupia" na współczesne
    standardy

  • 50. Data: 2014-02-22 21:52:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > http://gizmodo.com/5917925/apples-new-maps-app-wants
    -you-to-drive-off-a-bridge

    Po pierwsze - gdzie te 4 piętra w dół? Widzę tylko dwie autostrady
    przecinające się.
    Po drugie - przeczytaj uważnie to co przysłałeś: to jest komentarz
    krytykujący
    wygląd IKONY programu nie krytykujący sam program...