  • 1. Data: 2014-02-17 20:59:26
    Temat: Komórka Windows Phone 8
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Potrzebuję komórki z Windows Phone 8

    Gdzie da się odszukać i jakoś porównać pod kątem spełnienia takiego
    kryterium. Oprócz systemu interesuje mnie jeszcze jak długo wsparcie będzie.
    No i firma. Zasadniczo HTC, ale inne też mogę rozważać.

    Bo tak czytam te wasze pier.. :-) a nijak nie mogę trafić na tak pożyteczną
    informację. Rozumiem oczywiście, że ludzie muszą się pokłócić, ale ja
    chciałbym po prostu odszukać sobie telefon. :-)

  • 2. Data: 2014-02-17 22:22:47
    Temat: Re: Komórka Windows Phone 8
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.02.2014 20:59, John Kołalsky pisze:
> [...]
    > pożyteczną informację. Rozumiem oczywiście, że ludzie muszą się
    > pokłócić, ale ja chciałbym po prostu odszukać sobie telefon. :-)
    gsmarena.com

  • 3. Data: 2014-02-17 23:51:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > gsmarena.com

    Super. Została jeszcze jedna rzecz o której nie napisałem bo w sumie wątpię
    by ludzie mieli coś sensownego do powiedzenia.

    Potrzebuję telefonu zdolnego do obsługi profilu SPP. No i ... sam nie wiem.
    Bo ja najchętniej wybrałbym HTC 8X, ale ... mam takie zestawienie
    http://us.hardware.info/reviews/3624/12/nokia-lumia-
    920-versus-htc-8x-windows-phone-8-showdown-specifica
    tions z
    którego wynika różnica właśnie w tym SPP tylko ... ja nie wiem czy temu
    wierzyć. Tam jest także różnica w tym, że niby 8X nie ma radia a według
    areny ma. Jest że BT2.0 a według witryny producenta ma 3.1. Czy w ogóle to
    SPP musi być wspierane sprzętowo. Bo Windows Phone i tak wspiera go inaczej
    niż normalnie.

  • 4. Data: 2014-02-18 09:46:26
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-17 20:59, John Kołalsky pisze:
> [...]
    > pożyteczną informację. Rozumiem oczywiście, że ludzie muszą się
    > pokłócić, ale ja chciałbym po prostu odszukać sobie telefon. :-)

    Jak dla mnie kupowanie innego telefonu z WP8 niż Nokia jest trochę bez
    sensu. A to ze względu na dostępność oprogramowania. Sklepy firmowane
    przez HTC czy Samsunga świecą pustkami, na tle Nokii jeżeli chodzi o ten
    system.

    P.S. Co rozumiesz poprzez to "wsparcie"?

  • 5. Data: 2014-02-18 09:59:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 18 Feb 2014 09:46:26 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

> [...]
    > sensu. A to ze względu na dostępność oprogramowania. Sklepy firmowane
    > przez HTC czy Samsunga świecą pustkami, na tle Nokii jeżeli chodzi o ten

    to dla WP są osobne sklepy dla różnych producentów telefonów? ROTFL

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2014-02-18 10:11:16
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik masti napisał:

    > to dla WP są osobne sklepy dla różnych producentów telefonów? ROTFL

    Kazdy widac chce zarobic na apkach :D

    Alez wielki lol.

    Ogolnie koncepcja sklepow do mnie nie przemawia. A juz debilizm, ze
    upgrade windowsa do osiem jeden musialem robic przez sklep gdy jest
    dzialajace Windows Update to jakies nieporozumienie. Oczywiscie
    marketingowo swietnie rozegrane - niby sklep a tu taka duza nowowsc za
    darmo.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 7. Data: 2014-02-18 10:19:42
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-18 09:59, masti pisze:

    > to dla WP są osobne sklepy dla różnych producentów telefonów? ROTFL

    Do Nokii na pewno, co do Samsunga czy HTC to nie wiem czy takie sklepy
    są. Ale skoro do telefonu Samsunga bez systemowego są programy to
    dlaczego miałyby ich nie być pod WP?

  • 8. Data: 2014-02-18 10:26:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 18 Feb 2014 10:19:42 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Do Nokii na pewno, co do Samsunga czy HTC to nie wiem czy takie sklepy
    > są. Ale skoro do telefonu Samsunga bez systemowego są programy to
    > dlaczego miałyby ich nie być pod WP?

    bo sklep jest jeden z aplikacjami pod różne telefony. Jak sobie producent
    chce trzymać swoje dodatki to jego wola ale dla mnie to bez sensu. Nie
    bedę się zastanawiał gdzie mam sięgać tylko dlatego, ez mam telefony
    różnych marek i przez to różne aplikacje.

  • 9. Data: 2014-02-18 10:38:40
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-18 10:26, masti pisze:

> [...]
    > bedę się zastanawiał gdzie mam sięgać tylko dlatego, ez mam telefony
    > różnych marek i przez to różne aplikacje.

    A jednak - np. w sklepie Nokii znajdziesz darmową (nawet podobno dość
    dobrą), której próżno szukać u innych producentów sprzętu opartego na
    WP. Może i jest bez sensu, ale ja jednak wybiorę Nokię w której jest
    taka nawigacja, a nie Samsunga czy HTC z WP dla których nie ma takiego
    programu.

  • 10. Data: 2014-02-18 19:32:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <C...@j...com>

> [...]
    > sensu. A to ze względu na dostępność oprogramowania. Sklepy firmowane
    > przez HTC czy Samsunga świecą pustkami, na tle Nokii jeżeli chodzi o ten

    Ale ja nie potrzebuję oprogramowania bo sam je piszę i taki właśnie cel
    zakupu jest.

    > P.S. Co rozumiesz poprzez to "wsparcie"?

    To czy będę w stanie sparować telefon z urządzeniem z SPP i pobierać i
    wysyłać do/z niego dane.