  • Data: 2014-02-21 20:27:37
    Temat: Re: Komórka Windows Phone 8
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 20:06:04 +0100, J.F napisał(a):

    > Taa, dobre. Najpierw mnie wyprowadzila na obwodnice Poznania S11, bo
    > miala juz cala wprowadzona, mimo ze srodkowy odcinek nie byl nawet
    > zaczety,
    > po roku jak skorygowali to skreslili ja cala, mimo ze 2/3 byly od
    > dawna w uzyciu.

    Powiedzmy sobie szczerze - Polska to nie jest dobry kraj do demonstracji
    jakości map. Weź pod uwagę, że oprócz danych co się zmieni, trzeba jeszcze
    przewidzieć, jakie ważne doraźne cele będą mieć politycy, żeby to w
    odpowiednim miejscu włączyć. A trzeba jeszcze dany odcinek przejechać, żeby
    mieć tracka.

    W normalnym świecie dużo ważniejsza jest kategoryzacja dróg

    > Tego o ktorym piszesz to pewnie nie znam, ale program calkiem do d*, a
    > upgrade nie ma. Przynajmniej nie na C6.

    Po raz kolejny - masz WP na C6? Respect...

    I jeszcze raz po raz kolejny - to nie mapy są problemem w tym systemie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.