  • Data: 2014-02-21 22:58:39
    Temat: Re: Komórka Windows Phone 8
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Dla mnie system MS z definicji jest zly.
    > Byc moze zdatny do uzytku ... ale tu sa dwa slowa, ktore odstreczaja -
    > Windows i 8 :-)

    Wręcz przeciwnie. Oba przyciągają :-)

    Windows oznacza możliwość programowania w C#

    8 oznacza potencjalne wsparcie SPP

    > A ja ci radze dobrze sprawdzic jakie ta Nokia ma mapy, bo byc moze nalezy
    > uznac ze wcale ich nie ma..

    Mówiąc szczerze mam w to w 4, ale człowiek, któremu były potrzebne
    pozytywnie ocenił to o tym napisałem.

    > ale SPP to chyba sprawa systemu ...

    Też tak mi się chybie, ale pewności nie mam. Wydaje mi się, że sprawę może
    położyć inny moduł radiowy albo inne sterowniki.

    > HTC ma inaczej niz Nokia ?

    Nokia publikuje informacje developerskie na swojej witrynie a HTC nie i nie
    potrafi odpowiedzieć na dość podstawowe pytanie (pozdrawiam support :-)

    > Sobie sami zasluzyli :-)
    > Glownie to wlasnie mapami :-)

    A ja tych map wcale nie chcę używać :-)