  • Data: 2014-02-21 20:53:54
    Temat: Re: Komórka Windows Phone 8
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nokie maja tak malo pamieci ze mapy co chwile wylatuja, mapy sa do
    > ***, program jest do ***, aktualizacji nie ma, itd.

    A zobacz np porównanie
    http://us.hardware.info/reviews/3624/12/nokia-lumia-
    920-versus-htc-8x-windows-phone-8-showdown-specifica
    tions

    Nokia ma właśnie więcej pamięci

    > Taka jest moja opinia na podstawie C6 i teraz musi sie MS napracowac
    > aby mnie przekonac do Nokii :-P

    Mnie suport HTC przekonał do tego by kupić Nokię :-)

    A propos ... zainteresowanie Windows Phone jest takie, że w 500-osobowej
    firmie programistycznej nie ma takiego telefonu :-)