  • Data: 2014-02-21 20:06:04
    Temat: Re: Komórka Windows Phone 8
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    Dnia Fri, 21 Feb 2014 18:34:07 +0100, J.F napisał(a):
    >Akurat mapy to ma dobre.

    Taa, dobre. Najpierw mnie wyprowadzila na obwodnice Poznania S11, bo
    miala juz cala wprowadzona, mimo ze srodkowy odcinek nie byl nawet
    zaczety,
    po roku jak skorygowali to skreslili ja cala, mimo ze 2/3 byly od
    dawna w uzyciu.

    Potem jeszcze skasowali serwis internetowy, zebym nie mogl sprawdzic
    co warte, teraz wrocil na here ... kazdy moze sobie obejrzec.

    >Program do nawigacji też.

    Tego o ktorym piszesz to pewnie nie znam, ale program calkiem do d*, a
    upgrade nie ma. Przynajmniej nie na C6.

    Tak czy inaczej - opinie sobie wyrobilem i juz mnie nie zlapia na byle
    haslo.

    >Klasyfikacja ulic jak zwykle skopana, ale to ma w zasadzie skopany
    >każdy
    >program na rynku. Może poza TomTomem, ale ten też nie jest idealny.

    Proponuje popatrzec na S8 od Wroclawia w kierunku stolicy.
    Ktory jeszcze program tak ma ?

    Ale chyba ma lepiej niz pokazuje, bo trase wyznacza po S-ce..

    J.

    J.