  • 11. Data: 2019-03-07 23:02:08
    Temat: Re: Kombi ze sporym bagaznikiem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.03.2019 o 21:57, laisar pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=dEFLrleD1VE

    czy ma ktoś taką Dacię żeby potwierdzić że w osobówce da sie tak
    kompaktowo poskładać część tylnej kanapy żeby podłoga była płaska?

    ToMasz

  • 12. Data: 2019-03-08 11:11:28
    Od: p...@g...com

    Jak ma małe zgrabne kombi to nie przesiądzie się na klocka typu zafira a wnętrze
    dacii (bez obrazy) wywoła obrzydzenie ;-) jedyna rozsądna propozycja to mondeo mk IV
    titanium w budżecie się znajdzie ale łatwiej w dieslu. Ew. Superb z fabryczną lpg ale
    może być za droga.

  • 13. Data: 2019-03-08 14:55:30
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > za droga.
    omege niech se kupi, ostatni model, za dwie dychy.
    taka kwota pomoze wybrac niemal idealny woz. byc moze jednak trzeba bedzie
    jechac do rzeszy...
    a za drugie 20 niech se kupi jakiegos jungtimera czy cos fajnego po prostu.

  • 14. Data: 2019-03-08 15:56:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-03-08 14:55, abn140 wrote:

    > omege niech se kupi, ostatni model, za dwie dychy.

    omg, ktos ma 40 kafli na calkiem rzeskie auto, a Ty mu fundujesz
    sentymentalna podroz w przeszlosc i pewnie zaraz siedzenie na forach
    dla hobbystow modelu.

    > a za drugie 20 niech se kupi jakiegos jungtimera czy cos fajnego po prostu.

    preciez omega to zaraz sama bedzie youngtimerem..

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2019-03-08 21:50:46
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 7 marca 2019 23:02:10 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > czy ma ktoś taką Dacię żeby potwierdzić że w osobówce da sie tak
    > kompaktowo poskładać część tylnej kanapy żeby podłoga była płaska?

    No właśnie ja mam i absolutnie zaprzeczam - podłoga nie jest idealnie płaska, ale
    przy tym ogromie miejsca w niczym to nie przeszkadza:

    https://www.netcarshow.com/Dacia-Logan_MCV-2007-1600
    -22.jpg

    Dobrze ponad 2,5 m3 do dachu - rożne wymiary w temacie na daćkowym forum:

    http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1332

    Ani tylnej kanapy (czyli tej w trzecim rzędzie), ani środkowej kanapy (czyli rzędu
    drugiego) w ogóle nie składa się na płasko, tylko w systemie "portfelowym":

    https://www.youtube.com/watch?v=l-ULOn_3ZlY

    Dla maksymalnej oficjalnej pojemności trzeba wyjąć trzeci rząd (2 zatrzaski, 16 kg
    wagi), ale dla maksymalnie maksymalnej można jeszcze wymontować rząd drugi (2 śruby
    M16) - wtedy za przednimi fotelami jest 200 cm do tylnych drzwi, od 100 cm między
    nadkolami do 140 cm między boczkami drzwi i od 100 do 130 między podłogą a
    podsufitką.

    Przy 5 pasażerach bagażnik ma 700 dm3 do rolety i niemal drugie tyle do dachu.

    Otwór drzwi bagażnika ma 100 x 100 cm. Mniej więcej taka sama jest długość i
    szerokość podłogi bagażnika. Ten fragment faktycznie jest płaski. Wysokości nie
    pamiętam, ale chyba coś między 110 a 120 cm.

  • 16. Data: 2019-03-09 07:48:58
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > VW Caddy - nie żartuję! Wyposażenie może być lepsze niż w niejednym
    > normalnym osobowym aucie. Może być 4x4 i z automatem. Można nawet
    > zamówić wersję turystyczną :-)

    Popieram! Sam chciałem zaproponować Vito, ale Caddy faktycznie zgrabniejszy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2019-03-09 07:49:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Mondeo MK4, benzyna 2.0, choć ja wolę Diesla bo zdecydowanie mniej pali
    > a gaz to do zapalniczek :)

    Diesle na tory, to zostańmy jednak przy benzynie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2019-03-09 11:54:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 07/03/2019 23:02, ToMasz wrote:
    > czy ma ktoś taką Dacię żeby potwierdzić że w osobówce da sie tak
    > kompaktowo poskładać część tylnej kanapy żeby podłoga była płaska?

    W Orlando jest płaska.

  • 19. Data: 2019-03-09 12:52:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Mar 2019 12:50:46 -0800 (PST), laisar napisał(a):

    > No właśnie ja mam i absolutnie zaprzeczam - podłoga nie jest idealnie płaska, ale
    przy tym ogromie miejsca w niczym to nie przeszkadza:

    A jak ktoś chce mieć jednak płasko, więcej niż 200 cm na dugość plus
    szerokość większą niż w wąziutkiej i niewygodnej Dacii, to tradycyjnie
    polecam Chryslera Grand Voyagera lub któregoś z jego bliźniaków. Oczywiście
    3.8 v6.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 20. Data: 2019-03-09 15:03:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > No właśnie ja mam i absolutnie zaprzeczam - podłoga nie jest idealnie płaska, ale
    przy tym ogromie miejsca w niczym to nie przeszkadza:

> [...]
    na załączonej fotce widzę że kanapa jest dzielona 2/1. zakładam że da
    się 2 złożyć - tak jak na fotce a 1 zostawić dla pasażera?
    Jaka jest odległość pomiędzy tylną klapą a tak złożonym fotelem jak na
    fotce?
    Z góry dziękuję
    ToMasz