  • 41. Data: 2019-03-14 22:02:01
    Temat: Re: Kombi ze sporym bagaznikiem
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 21:45:01 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Ja to robię od 6 lat :)
    jak mieszkałem w USA miałem chevroleta który jak padało to miałem jezioro
    w samochodzie.
    Ale rok jeżdziłem i tylko tłumnik trzeba było wymienić.
    A auto było super.
    NAwet jak mercem ostatnio wracałem to nie czułem się tak komfortowo
    jak w tej mojej krowie.
    A palił litr na 100 km oleju :)

  • 42. Data: 2019-03-14 23:33:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Mar 2019 11:27:04 +0100, T. napisał(a):

    > Mój szef takiego miał. Palił coś w okolicach 13-15 l na 100 km.

    Zgadza się, w trasie 14, w mieście ok. 20, nawet do 22.
    Tylko że LPG.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl