  • Data: 2013-11-14 00:13:03
    Temat: Re: Kombatanckie wspomnienia
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan A.L napisał:

    > "Trial account" to jest na internecie, a nie na radiu. Radio bez
    > rejestracji odbiera tylko kanal 1, i mozna go sluchac tak dlugo jak
    > sie ma ochote. I tak czesto jak sie ma ochote
    >
    > Ja spedzilem troche czasu czytajac te wszystkie goglowe rewelacje.
    > Dotyczy to dostepu internetowego.
    >
    > Raczej nie sadze aby dalo sie latwo zcrakowac radio. Jak sie panience
    > w centrali podaje ID odbiornika, to ona jakos zna typ, producenta i
    > numer seryjny. A sygnal ktory autoryzuje idzie z satelity, Zapewne zna
    > numer mojego odbiornika, bo jak nei zaplace na czas, to nastepnego
> [...]

    Nie wiem nie próbowałem, nie mam w tym żadnego interesu. Potrzebowałem
    niedawno kilku fragmentów tekstu z książki kupionej w Amazonie, a eksport
    tego przez Kindla jest dość upierdliwy. Wpisałem w googla kilka słów i od
    razu dostałem program do zdjęcia DRM -- wystarczyło podać numer Kindla
    i natychmiast dostałem cały tekst w otwartym formacie, mogłem wygodnie
    wycinać co mi potrzeba.

    Ale akurat tu na tej grupie wysiłki powinny pójść w kierunku sklonowania
    odbiornika, czyli nadania mu numeru, który już jest zarejestrowany
    i opłacony -- durny satelita przecież nie wie, czy słucha go jedno, czy
    dwa radia z tym samym numerem. Nie przypuszczam, by było to awykonalne.

    --
    Jarek