  • Data: 2013-11-14 12:14:02
    Temat: Re: Kombatanckie wspomnienia
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:14j889tmmlnahh9d8gtkf89ddsgle7pb16@4ax.com...
    > Jak udac ze jestem gdzie indziej niz jestem, doskonale wiem. Tyle
    > tylko, ze bedac prawie 30 lat poza Polska nauczylem sie ze prawo jest
    > po to aby je przestzregac. I taki mam zwyczaj.

    Ale czyż ja cię namawiam do złamania prawa? Pisałem, że mnie formalności nie
    leżą, mnie interesuje aspekt czysto techniczny. Ty masz zwyczaj przestrzegać
    prawa i to jest ze wszechmiar chwalebne. Ale gdyby wszyscy Amerykańcy byli
    tacy, to po co by wtedy byla policja, FBI, sądy, itd.? Ja nie przechodzę na
    czerwonym świetle, na przejściu oglądam się, czy nic nie jedzie (ino robię
    to inaczej, niż inni, ale robię), zsiadam z roweru prowadząc go przez
    jezdnię jeśli nie ma przejazdu, kasuję bilet w autobusie nawet jak na 100%
    wiem, że nie będzie kanara, jak znajdę czyjąś rzecz, to staram się oddać
    (nie dalej, jak wczoraj... właściciel wrócił na miejsce zguby, więc nie
    musiałem). Ja wcale nie jestem święty. 100% święty był tylko Jezus Chrystus,
    my najwyżej możemy próbować się do niego zbliżyć. Staram się jednak być w
    porządku wobec innych.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.