  • Data: 2011-09-08 01:22:44
    Temat: Re: Kolorowe skalary w akwarium
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 17:18:07 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Tak sie chlopino naprodukowales z tym "Panem" zeby koncowym zdanie,
    > udowodnic moja opinie o takich jak ty chamach.

    cóż drogi Panie - bym był wielce niepocieszony gdy nie fakt iż różnego
    rodzaju przekleństw i słów powszechnie uznanych za obraźliwe użył Pan w tym
    wątku kila razy częściej niż ja.
    Wnioski na temat chamstwa, z tej prostej analizy płynące, pozostawiam
    szanownemu panu do samodzielnej analizy.

    > Gdybys mial za grosz inteligencji, to zrozumialbyc, ze Pilsudski mowil
    > o l"udziach kurwach" ze "wspanialego narodu polskiego".
    > Skoro sam stwierdzasz, ze ciezko mnie zaliczyc do narodu polskiego, to
    > tak samo ciezko zaliczyc mnie do ludzkiej kurwy jaka tu
    > reprezentujesz.

    Cóż za finezyjna logika i wnioskowanie. Chyle czoła :P

    Ale tak na pocieszenie - nie śil się więcej na tak żenującą retorykę. Nie
    masz do tego talentu. Naprawdę. To nie dla ciebie. Leżysz i kwiczysz i
    choćbyś nie wiem jak sie napinał nie zmienisz tego. Przecież o tym
    doskonale wiesz.

    EOT&YHBT!

    p.s. ten fragment o walce z grupowym terrorem i kamieniu na który trafia
    kosa jest naprawde słodki. ROTFL!