-
Data: 2010-06-30 15:06:55
Temat: Re: Kolo dwumasowe... czy to ma sens?
Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> kogutek pisze:
> >> "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message
> >> news:60b5.000012ca.4c29f313@newsgate.onet.pl...
> >>
> >>> Zwłaszcza ze ten super wynalazek nie działa jak silnik pracuje bez
> >>> obciążenia.
> >>> Już dawno powinienem zginąć od wibracji. Kilka lat jazdy 2 cylindrowym
> >>> 126p. Tam
> >>> dopiero powinny być wibracje w czasie jazdy. Normalnie po 10 kilometrach
> >>> powinien się zamienić w pył a ja z nim. Samochód powinien być jak
> >>> najprostszy.
> >>> Bo wtedy jest mało awaryjny i tani w eksploatacji. Kiedyś były gaźniki.
> >>> Jak się
> >>> zapchał to koszt czyszczenia był bardzo mały. Gaźniki się zrobiły
> >>> niedobre.
> >>> Teraz wtrysk. Z ekonomicznego punktu widzenia lepsze. Można oszczędzić na
> >>> paliwie. Ale jak się popsuje to naprawa kosztuje tyle ile by kosztowało
> >>> paliwo
> >>> do gaźnikowego na więcej kilometrów niż by wynikało z oszczędności. Jak
> >>> się w
> >> Tobie jest najzwyczajniej w swiecie furmanka z zapasem siana na cala zime
> >> potrzebna.
> >>
> >>
> >> Pozdrawiam
> >> Kamil
> >>
> > Są ludzie którzy żyją tylko po to żeby szpanować. Mnie to nie dotyczy. Samochodu
> > używam do przemieszczania się a nie do stawiania mu ołtarzyka. Wymień 5
> > usprawnień których nie było 30 lat temu a teraz są. Ale takich naprawdę
> > niezbędnych.
> >
> Pytanie dobre. Nie znalazłem takowych. Myślałem o gps ale w końcu nie
> jest niezbędny, tak samo automatyczne wycieraczki... lub też noktowizor.
> Ale znowu ludzie żyją bez nightdrive nie jest w końcu niezbędny
30 lat było okresem umownym. Odkąd powstał użytkowy samochód odtąd są w nim
wszystkie niezbędne rzeczy. Najważniejsze są dwie. Pierwsza to ile jest paliwa w
baku a druga ile jeszcze można na tym paliwie przejechać. Wtedy jak ktoś chciał
szpanować to sobie szofera zatrudniał. Pamiętam jak bezstresowo jeździło mi się
Trabantem. Miał trzy kontrolki. Jedną od ładowania, drugą od świateł drogowych i
trzecią od kierunkowskazów. Za wskaźnik ilości palia służył kranik. Jak
skończyło się paliwo to trzeba było kranik odkręcić i wiadomo było ile jeszcze
można kilometrów przejechać. Wiem że samochody przeszły ewolucje. Pojawiło się w
nich wiele rozwiązań ułatwiających jazdę i zapewniających większe
bezpieczeństwo. Niektóre były bardzo potrzebne, na przykład poduszki. Ale nie
widzę żadnego praktycznego i logicznego uzasadnienia do rozwiązań typu koło
dwumasowe w popularnych samochodach. Z punktu widzenia zwykłego użytkownika to
bzdura od początku do końca. Koło dwumasowe nie działa wtedy kiedy by się
przydało żeby działało, za to doskonale działa wtedy gdy jest zbędne. To po ch..
użytkownikowi taki wynalazek?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 30.06.10 15:23 Szymon Łuczak
- 30.06.10 15:24 DoQ
- 30.06.10 15:30 Szymon Łuczak
- 30.06.10 15:35 kogutek
- 30.06.10 15:45 DoQ
- 30.06.10 16:02 Szymon Łuczak
- 30.06.10 16:17 DoQ
- 30.06.10 19:09 Robert Rędziak
- 30.06.10 19:16 Robert Rędziak
- 30.06.10 19:26 DoQ
- 30.06.10 20:04 Karolek
- 30.06.10 20:34 Robert Rędziak
- 01.07.10 08:20 Szymon Łuczak
- 01.07.10 09:03 J.F.
- 01.07.10 09:06 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=