-
Data: 2010-06-30 15:06:55
Temat: Re: Kolo dwumasowe... czy to ma sens?
Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> kogutek pisze:
> >> "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message
> >> news:60b5.000012ca.4c29f313@newsgate.onet.pl...
> >>
> >>> Zwłaszcza ze ten super wynalazek nie działa jak silnik pracuje bez
> >>> obciążenia.
> >>> Już dawno powinienem zginąć od wibracji. Kilka lat jazdy 2 cylindrowym
> >>> 126p. Tam
> >>> dopiero powinny być wibracje w czasie jazdy. Normalnie po 10 kilometrach
> >>> powinien się zamienić w pył a ja z nim. Samochód powinien być jak
> >>> najprostszy.
> >>> Bo wtedy jest mało awaryjny i tani w eksploatacji. Kiedyś były gaźniki.
> >>> Jak się
> >>> zapchał to koszt czyszczenia był bardzo mały. Gaźniki się zrobiły
> >>> niedobre.
> >>> Teraz wtrysk. Z ekonomicznego punktu widzenia lepsze. Można oszczędzić na
> >>> paliwie. Ale jak się popsuje to naprawa kosztuje tyle ile by kosztowało
> >>> paliwo
> >>> do gaźnikowego na więcej kilometrów niż by wynikało z oszczędności. Jak
> >>> się w
> >> Tobie jest najzwyczajniej w swiecie furmanka z zapasem siana na cala zime
> >> potrzebna.
> >>
> >>
> >> Pozdrawiam
> >> Kamil
> >>
> > Są ludzie którzy żyją tylko po to żeby szpanować. Mnie to nie dotyczy. Samochodu
> > używam do przemieszczania się a nie do stawiania mu ołtarzyka. Wymień 5
> > usprawnień których nie było 30 lat temu a teraz są. Ale takich naprawdę
> > niezbędnych.
> >
> Pytanie dobre. Nie znalazłem takowych. Myślałem o gps ale w końcu nie
> jest niezbędny, tak samo automatyczne wycieraczki... lub też noktowizor.
> Ale znowu ludzie żyją bez nightdrive nie jest w końcu niezbędny
30 lat było okresem umownym. Odkąd powstał użytkowy samochód odtąd są w nim
wszystkie niezbędne rzeczy. Najważniejsze są dwie. Pierwsza to ile jest paliwa w
baku a druga ile jeszcze można na tym paliwie przejechać. Wtedy jak ktoś chciał
szpanować to sobie szofera zatrudniał. Pamiętam jak bezstresowo jeździło mi się
Trabantem. Miał trzy kontrolki. Jedną od ładowania, drugą od świateł drogowych i
trzecią od kierunkowskazów. Za wskaźnik ilości palia służył kranik. Jak
skończyło się paliwo to trzeba było kranik odkręcić i wiadomo było ile jeszcze
można kilometrów przejechać. Wiem że samochody przeszły ewolucje. Pojawiło się w
nich wiele rozwiązań ułatwiających jazdę i zapewniających większe
bezpieczeństwo. Niektóre były bardzo potrzebne, na przykład poduszki. Ale nie
widzę żadnego praktycznego i logicznego uzasadnienia do rozwiązań typu koło
dwumasowe w popularnych samochodach. Z punktu widzenia zwykłego użytkownika to
bzdura od początku do końca. Koło dwumasowe nie działa wtedy kiedy by się
przydało żeby działało, za to doskonale działa wtedy gdy jest zbędne. To po ch..
użytkownikowi taki wynalazek?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 30.06.10 15:23 Szymon Łuczak
- 30.06.10 15:24 DoQ
- 30.06.10 15:30 Szymon Łuczak
- 30.06.10 15:35 kogutek
- 30.06.10 15:45 DoQ
- 30.06.10 16:02 Szymon Łuczak
- 30.06.10 16:17 DoQ
- 30.06.10 19:09 Robert Rędziak
- 30.06.10 19:16 Robert Rędziak
- 30.06.10 19:26 DoQ
- 30.06.10 20:04 Karolek
- 30.06.10 20:34 Robert Rędziak
- 01.07.10 08:20 Szymon Łuczak
- 01.07.10 09:03 J.F.
- 01.07.10 09:06 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz