  • Data: 2010-06-30 15:35:20
    Temat: Re: Kolo dwumasowe... czy to ma sens?
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samochodu

    > Zgadzam się. to poroniony wynalazek. Jednak nie należy wszystkiego co
    > się dzieje w motoryzacji potępiać w czambuł. wiele rzeczy jest naprawdę
    > fajnych o których się nawet nie śniło ludziom 30 lat temu. Ja np.
    > strasznie sobie cenię prostą ale jakże genialną rzecz jaką jest
    > tempomat. No głupie urządzenie jak but a ile daje wygody na długich
    > trasach gdy moje kolana wysiadają po paru setkach kilometrów.
    Oczywiście że nie należy potępiać i ja nie potępiam genialnego rozwiązania w
    postaci tempomatu, Elektrycznych lusterek, podgrzewanych siedzeń itd. Jest
    między potrzebnymi gzorami a durnotą w postaci kola dwumasowego jedna drobna
    różnica. Tempomat, lusterka, otwieranie klapki od wlewu paliwa zostały zrobione
    bo było na nie zapotrzebowanie ze strony użytkownika. Koło dwumasowe, wtrysk
    paliwa, i jeszcze kilka nikomu nie potrzebnych i obciążających kieszeń
    użytkownika samochodu rozwiązań zostało wciśnięte mu na siłę. Bo ktoś stwierdził
    ze będzie to dla niego lepsze.