  • Data: 2012-08-16 19:14:49
    Temat: Re: Kolizja z dzikiem i A18b - szansa na odszkodowanie?
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:k0if4h$3nd$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl>

    > Normalnym kierowcą

    99% wygląda niestety na nienormalnych. ;-( Zapieprzają ile się da,
    wyprzedzają na 3-go, itp. Oni nawet nie patrzą na znaki!

    > Ale jakoś trzeba po tej drodze przejechać. Nie da się przewidzieć
    > wybiegnięcia zwierzęcia z lasu. To jest tylko kwestia prawdopodobieństwa,
    > że zwykle wybiegnie wcześniej, że da się jeszcze zahamować.

    Da sie przejechać 5km wolno i z obserwacją. Nic się na tym nie straci, a
    można dużo zyskać. Trzeba tylko chcieć niezrobić nikomu krzywdy i chcieć
    dojechać w całości. Zasada jest prosta: jeśli coś może wybiec na jezdnię to
    wybiegnie.i to właśnie mnie. Mam wybór.

    neelix