    From: "Andrzej R" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
    Date: Sun, 18 Sep 2011 08:37:59 +0200

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j51t6i$h6u$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko czlowiek stworzyl medycyne, tylko czlowiek stworzyl technike,
    > potrafil wydluzyc zycie o 100% w ciagu 200lat itd. Wreszcie tylko czlowiek
    > jest sklonny do poswiecen, nawet zycia, dla blizniego, potrafi > chronic
    > sie i przeciwdzialac skutkom niebezpieczenstw.
    > No i potrafi grac na gitarze;-)

    Tak prawie rację to masz tylko w przypadku grania na gitarze, a i to zależy
    jak na to spojrzeć, bo Ty zakładasz, że "tylko człowiek" ma prawo określić
    co to takiego umiejętność gry na gitarze, natomiast jakiś tam inny zwierzak
    szarpiąc struny gitary może uważać, że to on jest gitarowym wirtuozem, a
    cała reszta z ludźmi na czele, rzępoli że aż uszy bolą:-). Natomiast inne
    osiągnięcia które wymieniłeś i które według Ciebie są udziałem "tylko
    człowieka", są doskonale znana w świecie zwierząt od bardzo dawna na co jest
    mnóstwo przykładów.
    Pozdrawiam
    Andrzej